10 טיפים מהירים לתזונה נכונה ובריאה

אורח החיים המודרני והלחץ היום יומי משכיח את העובדה כי תזונה מצריכה תשומת לב יום-יומית. אז הנה 10 טיפים שיסייעו לעשות סדר בתזונה ובחיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אורח החיים המודרני והלחץ היום יומי משכיח את העובדה כי תזונה מצריכה תשומת לב יום יומית. 10 טיפים שיסייעו לעשות סדר נכון בתזונה:

1. התחילו לנהל יומן, בין אם המטרה היא ירידה במשקל,
או ריצת מרתון. ניהול יומן תזונתי או יומן אימונים יעזור לכם לנהל מעקב מדויק אחר התקדמותכם ולזהות את המכשולים שניצבים בדרככם.
2. זהו את המכשולים בדרך.
אם אתם נמצאים בתוכנית כבר מספר חודשים ולא רואים התקדמות, פנו ליומן שאתם מנהלים ובדקו מה בדיוק עומד בדרככם ומונע מכם להגיע להישגים.
3. מצאו מישהו מקצועי שיסייע לכם בהשגת המטרה,
בין אם מאמן כושר או דיאטנית. לפעמים שווה להשקיע בגורם מקצועי על מנת שיוכל להכווין אתכם ולעזור להגיע למטרה בצורה הטובה והמהירה ביותר.
4. שימו לב למספר שעות השינה שלכם.
על מנת להגיע להישגים בירידה במשקל ובאימוני כושר, יש לישון לפחות שבע שעות רצופות בלילה. חסר בשינה מפריע לתהליך ירידה במשקל ועלול לגרום לפציעות במהלך אימוני כושר.
5. כאשר אתם הולכים לקניות,
עשו זאת לאחר שתכננתם את כל הארוחות לשבוע הקרוב. כך תקנו בדיוק את מה שדרוש לכם לארוחות שלכם, ולא תרכשו מוצרים שעלולים להוות פיתוי ולגרום לכם לצאת משגרת התזונה שלכם.
6. אל תוציאו את הפחמימות מהתפריט.
הצבתם לעצמכם מטרה, ואתם רוצים להגיע אליה כמה שיותר מהר. הרבה מאוד אנשים מוותרים על הפחמימות באופן גורף על מנת להגיע לירידה משמעותית ומהירה במשקל. הוצאת הפחמימות מהתפריט גורמת לירידה בעיקר בנוזלים ובשריר. פגיעה בשריר ואיבוד נוזלים עלול לגרום לפציעות, וגורמים לירידה בכוח השריר.
7. תכננו כבר בסוף השבוע את תכנית האימונים השבועית שלכם, בהתאם ללוח הזמנים שלכם.
כך לא תוותרו לעצמכם על אימונים, ולא תרגישו את תחושת הייאוש שיש כאשר מפסידים אימון.
8. התחילו לקרוא תוויות מזון.
יש משמעות לכל מה שמכניסים לפה. לימדו לקרוא את תוויות המזון. כך תוכלו לבחור מזון יותר מזין. בנוסף תוכלו לדעת בדיוק כמה שומן ומאיזה סוג אתם מכניסים לגופכם.
9. אל תיתנו לנפילות לעכב אתכם.
אם היום לא הצלחתם לעמוד בתוכנית התזונה או בתוכנית האימון, אל תתייאשו. מחר יום חדש, אם תיתנו לנפילה הקטנה לנהל אתכם, יהיה קשה מאוד לחזור למסגרת.
10. הגעתם ליעד הנכסף.
אין זמן לשכב על זרי דפנה. אומנם המטרה הייתה להשיג את היעד, אך היעד החדש צריך להיות התמדה בתוכנית ושמירה על ההישגים. זוהי ההצלחה האמיתית.


נטעחן ליבנה | דיאטנית קלינית, B.Sc



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג