״חשבתי שהלך עלי״: עומר גולדשטיין ניצח באליפות ישראל בנג"ש למרות תקר בגלגל

הרוכב הישראלי המקצועני הצעיר ביותר של "סייקלינג אקדמי", עומר גולדשטיין, הוא אלוף ישראל החדש בנג״ש; כאלופת ישראל נגד השעון הוכתרה רותם גפינוביץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסלול שאורכו 28 ק"מ ניצח היום עומר גולדשטיין שסיים את המסלול בזמן של 35:27 דק' במהירות ממוצעת של 47.4 קמ"ש, 21, בכביש החוף למרות שסבל מתקר בגלגל 3 ק"מ לסיום, תקר שסיכן את הניצחון שלו. ״התלבטתי קשות עם עצמי אם לעצור ולהסתכן באבדן זמן להחלפת גלגל או לרכוב עם פנצ׳ר שהאט אותי וסיכן את הניצחון. חשבתי בנקודה הזו ש'הלך עליי'. אבל אז המאמן שלי, אילן אולמן, צעק לי ממכונית הליווי ״תמשיך״ – והלכתי על זה״. כאלופת ישראל נגד השעון הוכתרה רותם גפינוביץ', למקום השני הגיעה עומר שפירא, חברתו של גיא שגיב שהיא גם אלופת ישראל בכביש ותנסה להגן על תוארה בשבת הקרובה.

רותם גפינוביץ (WaowDeals) ועומר גולדשטיין (Israel Cycling Academy) זכו היום (שבת 23 ביוני) באליפות ישראל ברכיבה נגד השעון לשנת 2018. באליפות שהתקיימה על כביש החוף בין עתלית לזכרון יעקב השתתפו למעלה מ-200 רוכבות ורוכבים.

במקצה הנשים זכתה גפינוביץ לאחר שרכבה את 28 הק"מ בזמן של 38:27 דקות, מהירות ממוצעת של 43.7 קמ"ש. במקום השני סיימה עומר שפירא (Cyclance) בפיגור של 56 שניות מגפינוביץ שלישית סיימה פז בש (IGP) בפיגור 1:55 דקות מגפינוביץ. אלופת השנה שעברה שני בלוך דוידוב אשר פרשה בסיום העונה שעברה לא הגנה על תוארה.

בתמונות המצורפות: גפינוביץ וגולדשטיין בזינוק לאליפות הבוקר. צילום: איגוד האופניים

אלוף ישראל בנג"ש. עומר גולדשטיין | צילום: אלון רון

אף שהתקר בגלגל האט אותו בוודאות, גולדשטיין עדיין הצליח לסיים 12 שניות לפני אהרון חיטמן שסיים שני – ו-1:48 דקות לפני יובל בן מרדכי. אולי למזלו של עומר, אלוף ישראל המכהן גיא שגיב, לא הגיע להגן על תוארו ונאלץ לפרוש הבוקר מהתחרות ברגע האחרון, לאחר שלקה בקלקול קיבה קשה. ״לא ישנתי כל הלילה. סבלתי משלשולים והקאות והבנתי שעם כל הכאב הכרוך בוויתור, אני לא מסוגל לזנק כמו שצריך במצב כזה״, אמר שגיב שרק לפני כמה שבועות ראה במו עיניו כיצד חברו גיא ניב נאלץ לפרוש מהג׳ירו בשל בעיה דומה. ״אני רוצה לברך את עומר על הזכייה באליפות הנג"ש״, ציין שגיב. ״הוא רוכב מצוין ואלוף ראוי. נפגש באליפות ישראל בכביש בשבת הבאה ואני בטוח שיהיה מאבק גדול״.

עבור גולדשטיין, שנותן עונה טובה במירוצים ברחבי העולם כרוכב מקצוען ב"סייקלינג אקדמי", זוהי האליפות הראשונה שלו בבוגרים. ״אני מצטער ששגיב פרש, אבל אני בטוח הייתי מנצח אותו בכל מקרה במהירות שרכבתי היום כך שזה לא ממש משנה״, סיכם עומר. ״לרכוב עם פנצ׳ר זה עניין קשה מאד. הוציא ממני הכל ואני חושב שזה מראה שעדיין רכבתי מצוין״. מהנתונים עולה שלמרות התקר הוא עדיין רכב במהירות של 47.5 קמש.

ניצחה באליפות ישראל בנג"ש. רותם גפינוביץ | צילום: איגוד האופניים

עומר הסכים שהקרב הגדול ממתין בשבת הקרובה, כאשר כל 5 רוכביה הישראלים של "סייקלינג אקדמי" וכמה מרוכבי העתודה המצטיינים שלה יילחמו על התואר היוקרתי של אלוף ישראל בכביש שתתקיים בבית גוברין. ״ניצחתי היום ואני מאמין שאני מסוגל גם בשבת הקרובה ולהשיג בכך את הדאבל״, אמר גולדשטיין. האלוף המכהן באופני כביש הוא אחיו הגדול רועי גולדשטיין.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עופר הגיב:

    קצת צניעות ילדון.
    כל הכבוד לך ואתה מוכשר אבל תפסיק להתרברב כמה אתה טוב יותר מאחרים ופשוט תעבוד קשה ותנצח על המסלול – תדבר פחות על אחרים ותן לאחרים לשבח אותך.
    בכל ראיון איתך שאני קורא, אתה מזכיר את המתחרים שלך וטוען כמה שאתה טוב מהם.
    תדבר פחות ותעשה יותר.
    בשביל להגיע רחוק צריך לתת עבודה על המסלול אבל גם לדעת איך לדבר – תתאמן על זה קצת.
    שיהיה המון בהצלחה בהמשך הדרך – אין לי שום קשר למתחרים שלך פשוט צורם לי מאוד לשמוע את התרברבות שלך בכל ראיון איתך. בהצלחה!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג