מדוע יש התייחסות ואמירות שונות לנשים כאשר הן עושות ספורט? קמפיין לקידום ספורט נשים שנעשה במסגרת פרויקט גמר בתקשורת חזותית במכון הטכנולוגי בחולון מנסה לבחון ולהבין את הסטיגמות
קמפיין לקידום ספורט נשים שנעשה ידי הסטודנטית מעיין רימר, במסגרת פרויקט גמר בתקשורת חזותית במכון הטכנולוגי בחולון, מציג את ההתמודדות של הספורטאיות עם החברה, ובא לשבור את הסטיגמות החברתיות ולהפחית ביקורת.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]