תחודש בניית הבריכה האולימפית במכון וינגייט

בעקבות חתימת הסכם בין מכון וינגייט למועצה להסדר הימורים בספורט, תחודש בנייתה של הבריכה האולימפית הלאומית היחידה בישראל. במסגרת ההסכם, תשקיע המועצה להסדר הימורים בספורט כ- 63 מיליון שקלים לטובת בניית הקומפלקס המשוכלל. מכון וינגייט ישקיע כ- 17 מיליון שקלים בפרויקט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בעקבות חתימת הסכם בין מכון וינגייט למועצה להסדר הימורים בספורט, תחודש בנייתה של הבריכה האולימפית הלאומית היחידה בישראל. במסגרת ההסכם, תשקיע המועצה להסדר הימורים בספורט כ- 63 מיליון שקלים לטובת בניית הקומפלקס המשוכלל. מכון וינגייט ישקיע כ- 17 מיליון שקלים בפרויקט

מאת:מכון וינגייט


אירוח תחרויות שחיה בינלאומיות במכון וינגייט נראה קרוב מתמיד. זאת בעקבות חתימת ההסכם בין מכון וינגייט למועצה להסדר הימורים בספורט. במסגרת ההסכם שנחתם, תחודש בשבועות הקרובים בנייתה של הבריכה האולימפית הלאומית היחידה בישראל.

המועצה להסדר הימורים בספורט תשקיע כ- 63 מיליון שקלים לטובת בניית הקומפלקס המשוכלל, כאשר מכון וינגייט ישקיע כ- 17 מיליון שקלים נוספים. הבריכה, שתוכננה על פי כל הקריטריונים העולמיים תהיה הבריכה האולימפית הראשונה בישראל שמותאמת לסטנדרט הגבוה של התאחדות השחייה העולמית.

הבריכה האולימפית הלאומית שנבנית במכון וינגייט הינה הבריכה המודרנית והמשוכללת ביותר שנבנתה בישראל. הבריכה באורך של 50 מטרים, רוחב של 25 ממטרים ובעמוק קבוע של 3 מטרים תכלול 10 מסלולים ותצויד בטכנולוגיות חדשניות ובכללם: גשר נע שביכולתו לתחום את שטח הבריכה לממדים הרצויים, רצפה מתרוממת שתאפשר לימוד ואימון.


העומק האחיד של 3 מטרים לכל אורך הבריכה,
מקטין משמעותית את הגלים הנוצרים בעת משחה, משחיינים מקבילים. כמו כן, בקרקעית הבריכה יוצבו מצלמות מיוחדות לצילום תת-מימי כנדרש בתחרויות בינלאומיות. קומפלקס הבריכה יכלול חדרי תקשורת משוכללים ואת משרדיהם של איגודי השחייה, איגוד הכדורמים ואיגודים נוספים. בבריכה  3,000 מקומות ישיבה שיאפשרו אירוח של תחרויות בינלאומיות.

לדברי נועם צבי יו"ר איגוד השחייה:
"השחייה הישראלית חיכתה 2,000 שנים למתקן שכזה, מתקן הראוי לארח תחרויות בינלאומיות, בסטנדרט המקצועי הגבוהה ביותר שיש. איגוד השחייה, שנמנע עד היום מהגשת מעומדות לאירוח תחרויות בינלאומית, החל השבוע לפעול בנחישות להביא לישראל תחרויות שחייה בסדר גודל שטרם נראה בארץ, לרבות אליפות אירופה לבריכות קצרות ומשחקי הים התיכון בשחייה".

לדברי פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר מכון וינגייט: "הבריכה האולימפית הלאומית היא פרי חזונם של מספר חולמים, הרואים במכון וינגייט כמקום הטבעי ביותר, להקמת קומפלקס השחייה המודרני והמשוכלל ביותר שנבנה אי פעם בישראל. אני בטוח שהקמת הבריכה תצעיד את השחייה הישראלית להישגים רבים בעתיד הקרוב. אני רוצה להודות לכול האנשים שעזרו לנו להגשים חלום בן עשרות שנים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג