תוכנית אימונים מ-100 מטר ל-500 מטר שחייה – שלב 2

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אורי סלע

אם אתם שוחים בקושי רב 4 בריכות , אתם מרגישים שאין לכם אוויר ורוצים משאף – שלב אחרון לפני הרמת ידיים. מחכה לכם הפתעה !

תוכנית אימונים בסיסית וראשונית לשיפור יכולת השחייה למרחקים – התוכנית נבנתה ע"י אורי סלע והצוות המקצועי של עולם המים. מומלץ לפני שמתחילים בתוכנית לקבוע שיעור אבחון עם צוות עולם המים על מנת לדעת על מה לשים לב במהלך התוכנית וכמה פעמים לעשות כל אימון (אם פעם אחת ,2 או 3). שחיינים רבים הצליחו גם ללא כל הדרכה בזכות פשטות התרגילים.


התוכנית מתאימה ל- 80% מהאוכלוסייה , אין שוונג, עולם המים ואורי סלע אחראים על אימון שנעשה ללא פיקוח הצוות המקצועי.
המלצות: מומלץ לעשות בדיקה ארגומטרית על מנת להבין ולבנות טבלת דפקים נכונה , כמו כן לקנות שעון עם סטופר על מנת למדוד זמנים וכך לראות האם יש שיפור.
סנפירים מומלצים : כל סנפיר שהוא רק גומי (גמישות הסנפיר עוזרת לנו להרפות את הרגליים במיוחד לרצים למרחקים ארוכים).

להורדת תוכנית אימון שלב 2 מ- 100- ל-500 מ’ – לחץ/י כאן

אורי סלע הינו בוגר וינגייט מדריך ומאמן שחייה וטריאתלון, מטפל בעיסוי, שיאצו, הידרותרפיה ושחייה שיקומית המנהל המקצועי של עולם המים בגלילות למעלה מ- 10 שנים בתחום הייחודי של אימון נכון המשלב טכניקה וטיפול ובכך לבנות סגנון ואורך חיים בריא ונכון יותר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג