תואר לאומי שני ללונה צ'מטאי בריצת 5000 מ'

רצת המרתון האולימפית של ישראל זכתה באליפות ישראל לנשים בריצת 5000 מ' עם 16:41.03 דק'. ילנה דולינין חתמה את עונת ריצות המסלול הארוכות עם סגנות שנייה ואדווה כהן זכתה בארד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בין הרצות שנמצאות כיום בארץ אין ספק שללונה צ'מטאי אין יריבות של ממש. כבר מתחילת ריצת ה-5000 מ' שהתקיימה הערב (שני) בהדר יוסף והיוותה את אליפות ישראל לנשים במקצוע זה, קורלימה נטלה את ההובלה. ילנה דולינין בת ה-38 עוד נצמדה אליה בקילומטר וחצי הראשונים, אולם משם זו היתה ריצת סולו של צ'מטאי שזכתה בתואר השני שלה ברציפות – אחרי התואר במרחק הכפול – בתוצאה 16:41.03 דק'. צ'מטאי נמצאת בעומס אימונים למרתון ולכן לא היתה ציפייה לתוצאה איכותית במיוחד. העיקר הערב היה התואר הלאומי. תארו לכם שיום אחד, בקרוב, היא תרוץ נגד שיאנית ישראל, מאור טיורי, ואם שתיהן תהיינה משוחררות מלחץ של הכנות מיוחדות, תצפה לחובבי האתלטיקה חוויה מסוג אחר. מיד אחרי טקס הענקת המדליות קורלימה מיהרה למשפחתה ולמונית שהמתינה ולקחה אותם לשדה התעופה, משם היא המריאה לקניה למחנה אימון.

כתבת ארכיון: לונה צ'מטאי תקבל אזרחות ישראלית

Woman 5000m Podium Press

במקום הראשון ב-5000 מ'. צ'מטאי | צילום: באדבות איגוד האתלטיקה 2016

דולינין סיימה שנייה בתוצאה 17:00.65 ד" ושיפרה את שיאה האישי ב-10.63 שנ'. התוצאה הזו הקפיצה את דולינין למקום השביעי בכל הזמנים, על סף כניסה יוקרתית למועדון השש היוקרתי בו נמצאות רק אלו שירדו מגבול 17 הדקות.

אדווה כהן קיוותה מאוד לשפר את שיאה (17:38.27), אבל הסתפקה במדליית ארד באליפות ישראל עם 17:41.94 דק'. נועה חייט היתה לפרקים לא מבוטלים במקום השלישי. היא נכנעה אמנם לסיומת של כהן, אולם סיימה רביעית ב-17:45.78 ושיפרה את שיאה בכ-45 שנ'. גם רחל גבריצאדוק שסיימה חמישית ב-17:52.76 שיפרה את שיאה ב-30.56 שנ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג