תגובה שנייה של דובר איגוד הטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עותק תגובת דובר


שים לב לסעיפים  9.12.5, 9.12  בתקנון איגוד הטריאתלון הישראלי.

9.12  ההנהלה תנהל את עניני האיגוד ובידה יהיו כל סמכויות האיגוד שלא נתייחדו לאסיפה כללית או מוסד אחר של

האיגוד. בין היתר תפעל ההנהלה לקידום הנושאים הבאים:

9.12.1 פיקוח וישום תקנות האיגוד וחוקיו ע"י החברים בו.

9.12.2 ארגון באופן ישיר או באמצעות ועדותיה – של תחרויות שונות, לרבות אליפות ישראל בטריאתלון.

9.12.3 ניהול ופיקוח על חילופי משלחות של איגוד הטריאתלון ומשלחות של מדינות אחרות.

9.12.4 ניהול ענייניו הכספיים של האיגוד, בחינת התקציב ואישורו וקביעת מיסים ודמי חבר.

9.12.5 הפעלת משרד האיגוד, קבלתם לעבודה ופיטוריהם של עובדים וכן העסקת נותני שירותים למיניהם.

לא מדובר  בתקנון האיגוד על כל צורך או התחייבות להוציא מכרז או להקים וועדת איתור באופן כזה או אחר והדרך והשיטה נתונים בידי הנהלת האיגוד והיו"ר לנהוג כפי שיקול דעתם בנושא .

בהתייחס לתהליך הבחירה הרי שמוכחש בזאת כי ארבעה חברי ועד מנהל התנגדו לבחירת המנכ"ל החדש.  זו אי אמירת אמת זדונית שמבוססת על רכילות ו/או על חוסר ידע. ככלל, אין משמעות ליחסיות בהצבעה מאחר ומדובר בהצבעה לחיוב או לשלילה. התוצאה הסופית היא שקובעת. עניינית: 5 הצביעו בעד, 2 התנגדו, 1 נמנעה וקולה של מצביעה נוספת אינו נספר מאחר ומצויה בניגוד עניינים בשל מעורבות משפחתית.

בהתייחס לטענות בגין ניגוד עניינים לכאורה, ההיפך הוא הנכון. בחירתו של מר שי כרם למנכ"ל האיגוד עלולה לפגוע בפרנסתו של יובל חץ המתנדב בתפקיד יו"ר האיגוד. שי כרם נשלף ממקום עבודתו בה מאוד הצליח והיה מאוד רצוי, בתהליך המכונה Head Hunting עקב התאמתו לתפקיד המנכ"ל. יובל חץ, מנחה ליגת קורונה פוצ'יוולי מאז הוסדה, עלול לאבד את הנחית הליגה (ולספוג פגיעה של ממש בפרנסתו) בשל מהלך זה, בדיוק כפי ששוונג פגעה בפרנסתו על ידי הפסקת הנחיית כל ארועי הספורט אותה מארגנת חברת שוונג (ואותם הנחה עד אז) בשל הצעדים שנקט מול חברת שוונג בהכנות לטריאתלון הכנרת כדי להבטיח את בטיחותם של חברי האיגוד.

כמו כן אנו מבקשים לציין כי המכתב  הנ"ל רצוף הנחות וחלקי מידע ומידע כוזב שמקורו ברכילות ושמועות ואין בדברים כל ממש.  תהליך קבלת ההחלטה ביחס לעזיבת המנכ"ל הנוכחי וקבלת המנכ"ל החדש נעשה תחת סמכות וברשות ובהתאם להחלטות הועד המנהל של איגוד הטריאתלון.

כל הטענות בדבר  חוסר יושר ו/או חוסר שקיפות ו/או טענות זדוניות אחרות הן הכפשות שמבוססות על שיקולים זרים שהטוענים אותם צריכים לחפור היטב במעשיהם בבחינת טענות שהן קרדום לחפור בו כדי לקדם את ענייניהם האישיים.

15.11.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג