שלומי חיימי ניצח בתחרות אופני הרים בינלאומית במעלות תרשיחא

חברי נבחרת ישראל באופני הרים ממשיכים לצבור ניקוד ולהביא הישגים בתחרויות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי מעלות תרשיחא לתמונת שער צילום סיטאר נווה
שלומי חיימי מעלות תרשיחא לתמונת שער צילום סיטאר נווה

בשבת האחרונה התקיימה במעלות תרשיחא תחרות אופני הרים בינלאומית ברמת C1 מסביב לאגם המונפורט. על אף הגשם החזק שירד בשעות הבוקר המוקדמות וגרם למסלול להפוך לבוצי וחלקלק ולקטעים ממנו להיות בלתי רכיבים, שלומי חיימי סיים ראשון בזמן של 1:14:07 שעות. חיימי הקדים את אליעד דניאל והרוכב הקזחי קיריל קזנטסב. גיא ניב סיים במקום הרביעי. חיימי וניב צברו ביחד 42 נקודות לדירוג הנבחרות האולימפי.

שלומי חיימי מעלות תרשיחא צילום סיטאר נווה

שלומי חיימי סיים ראשון בזמן של 1:14:07 ש' | צילום: סיטאר נווה

בין הנשים ניצחה מגאן בלצר בזמן של 1:14:00. בלצר הקדימה את נגה כורם ומורן תל-פז. בלצר ותל-פז צברו 45 נקודות לדירוג הנבחרת.

התחרות אורגנה על ידי מועדון "בשביל האופניים בגליל" כחלק מסבב התחרויות הבינלאומי של איגוד האופניים בישראל באופני הרים. מטרת הסבב לאפשר לרוכבים הישראלים לצבור ניקוד לדירוג הבינלאומי על המגרש הביתי ולהגדיל את סיכוייה של נבחרת ישראל להשיג את הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בריו 2016.

בארה"ב, רותם ישי סיים במקום ה-42 מבין 103 משתתפים בתחרות ברמה HC בפונטנה, קליפורניה. את התחרות ניצח הניו זילנדי אנטון קופר, והשתתפו בה רוכבים רבים מהטופ העולמי כולל הגרמני מנואל פומיץ' המדורג 5 בעולם. בין הנשים סיימה רותם גפינוביץ' במקום ה-27 מבין 38 משתתפות. את התחרות ניצחה הקנדית אמילי באטי.

השבוע יצא חיימי לסבב תחרויות בדרום אפריקה. בסוף השבוע הקרוב ישתתף בתחרות ברמה C1 בגאוטנג, ובשבוע שלאחריו בתחרות ברמה HC בפיטרמאריצבורג. בלצר, תל-פז וניב יצאו השבוע לתחרות בת שלושה ימים ברמה S2 בסרביה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג