שלומי חיימי- הפגישה עם הקבוצה

ביום שישי האחרון נסעתי לצפון גרמניה, החלק הגובל עם שוויץ.הנסיעה הייתה קצרה, שעתיים וחצי, עד המלון בו לראשונה, קבוצת Focus – MIG, נפגשה בהרכב המלא לשנת 2011
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי האחרון נסעתי לצפון גרמניה, החלק הגובל עם שוויץ.הנסיעה הייתה קצרה, שעתיים וחצי, עד המלון בו לראשונה, קבוצת Focus – MIG, נפגשה בהרכב המלא לשנת 2011

מאת:שלומי חיימי, צילומים: Werner Sch-Lünzum וMichel Studer


כתבה קודמת של חיימי- דיווח ראשון

זמן קצר לאחר הגעתי התיישבנו לארוחת ערב כולם ביחד (רוכבים, ההנהלה והמכונאים). אני מכיר את הרוכבים בקבוצה אבל אף פעם לא יצרנו שיחה של ממש. כולם היו מאוד סימפטיים ודאגו לתרגם לי את הקטעים ה"מעניינים" של השיחות ביניהם לאנגלית. עם סיום הארוחה המשכנו לשיחת פתיחה קצרה, הסברים לגבי הלו"ז  לסוף השבוע וקבלת ציוד.

ביום שבת בבוקר היה לנו צילומים עם כל הציוד של נותני החסות וגם יצא לנו להכיר את האנשים מהחברות שתומכות בקבוצה. מעבר למטרה המרכזית של הצילומים, הייתה גם תרומה חברתית. הצילומים גרמו לכל חברי הקבוצה להרגיש קרובים ופתוחים יותר.


"הצילומים גרמו לכל חברי הקבוצה להרגיש קרובים "


לאחר הצילומים נסענו להתאמן על המסלול של התחרות. המסלול לא מיוחד. אין עליות ארוכות, לא דורש יכולת טכנית ומאוד מהיר. מה שהבטיח תחרות עם קצב גבוה והפרש קטן בין הרוכבים. לאחר האימון חזרנו למלון לנוח ולהתארגן לקראת התחרות למחרת.
 
יום ראשון, יום התחרות, האירוע הראשון בסבב הגרמני "בונדס ליג". בשונה מרוב הסבבים הלאומיים, בגרמניה, ישנו זינוק נפרד לקטגוריית  U23 (עד גיל 23).

על קו הזינוק עמדו 120 רוכבים! הזינוק הכי גדול באירוע. אני התחלתי מהשורה הראשונה בזכות הדירוג הבינלאומי. היה אפשר להרגיש את המתח מסתובב בין כל הרוכבים.

היה לי זינוק מצוין. ההתחלה הייתה מאוד אינטנסיבית עם הרבה מרפקים בין הרוכבים ומלחמה על המיקום לקראת הקטעים הצפופים. רוב המסלול היה על שביל צר וכולם רצו להתמקם טוב.


התחלה טובה, חיימי ממוקם שני


המהירות הייתה גבוהה מאוד עם הרבה ספרינטים. אי ריכוז או תקלה קטנה יכלו לשנות את המיקום של הרוכבים בצורה דרסטית. ההפרשים היו קטנים. רוב התחרות רכבתי בעשירייה הראשונה. בעקבות בעיה טכנית במעביר ההילוכים הקדמי אבדתי כמה מקומות וסיימתי במקום ה- 12. תוצאות מלאות


חיימי על המסלול בתחרות


אני מרגיש שאני נמצא בקו עליה בכושר והיכולות שלי ואני כבר מתרגש לקראת התחרות הבאה. בסוף השבוע הקרוב אין לי תחרות ואת השבועיים הקרובים אני אעביר באימונים איכותיים. התחרות הבאה תתקיים בבלגיה, הופליז בתאריך 1 במאי 2011.

חג שמח לכולם ומרובה ברכיבות!

• תודות למשפחה שלי, לחברת אפלטק, לקבוצת  Focus-MIG, לחברת בסטבייק, לאיגוד האופניים, לוועד האולימפי ולכל האנשים שיש להם חלק בהצלחה שלי.

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים, אופני הרים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג