שלומי חיימי בבלוג חדש

שלומי חיימי הוא אחד הרוכבים המוכשרים אשר גדלו במקומותינו.לכשרונו יש כבר לא מעט קבלות כשהבולטת בניהן היא המקום החמישי בעולם באליפות העולם לנוער. העונה ממשיך חיימי בחתירה למטרות העל שלו, באירופה ושאר העולם ואנו בשוונג שמחים להעניק לו את הבמה לשתף את כל אוהדיו בכל מה שעובר עליו החל מתחרויתף אימונים, נותני החסות, החיים שמחוץ לאוכף וכל אשר יבחר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שלומי חיימי הוא אחד הרוכבים המוכשרים אשר גדלו במקומותינו.לכשרונו יש כבר לא מעט קבלות כשהבולטת בניהן היא המקום החמישי בעולם באליפות העולם לנוער. העונה ממשיך חיימי בחתירה למטרות העל שלו, באירופה ושאר העולם ואנו בשוונג שמחים להעניק לו את הבמה לשתף את כל אוהדיו בכל מה שעובר עליו החל מתחרויתף אימונים, נותני החסות, החיים שמחוץ לאוכף וכל אשר יבחר

מאת:שלומי חיימי,הקדמה: יאיר בן עמי


אחרי שבוע שאני נמצא בשוויץ אני כותב את הדיווח הראשון שלי. תקופת ההכנה שכללה גם מספר תחרויות בישראל הסתיימה. השהות שלי באירופה הינה החלק השני עבורי בעונה. התקופה תכלול הרבה תחרויות ברמה הכי גבוהה בעולם ברחבי אירופה.

ביומיום אני מתגורר ביחד עם רוכב מקומי בשם מטיאס רופ,
לחלקכם יצא להכיר אותו בישראל, הדירה נמצאת בקנטון ציריך בעיירה בשם Gossau. בסופי השבוע אני חובר לקבוצה שלי ואיתם אני משתתף בתחרויות.

השבוע הראשון שלי בשוויץ עבר כל כך מהר והיה עמוס במיוחד.
ביום הראשון אספתי את האופניים החדשים שנשלחו עבורי לשוויץ. האופניים של חברת Focus דגם Raven פשוט יצירת אומנות. האופניים מאובזרים בחלקים מהחברות הטובות בעולם, הדובדבן שבקצפת כמו: DT Swiss, Continental, Magura, Prologo, 3T, Nokon…  הימים הראשונים נוצלו להתמקמות, ארגונים ראשוניים, כיוון אופניים ורכיבות הסתגלות. 

ביום ראשון (10.4) השתתפתי בתחרות הראשונה שלי באירופה לעונה הנוכחית.
התחרות התקיימה בשוויץ, לוגנו בעיירה בשם Tesserete. מטיאס ואני נסענו ביום התחרות משום ששנינו מכירים את המסלול מהעונה הקודמת, הספיקה לנו הכוס קפה אחת לפני התחרות כדי לרענון את הזכרון.


שלומי חיימי בדרך לניצחון במשמר העמק בפברואר 2011

צילום: יוסי ותום צלמים


על קו הזינוק עמדו רוכבים כמו ג'וליאן אבסלון (אלוף אולימפי), נינו שורטר (אלוף עולם לשעבר ואלוף שוויץ), פלוריאן פוגל, מוריץ מילץ (אלוף גרמניה) ועוד רבים. בנוסף לקחו חלק יריבים חזקים שלי מקטגורית "U23" (עד גיל 23). מזג האוויר היה קיצי במיוחד עם שמיים חלקים ו28 מעלות.

לא הרגשתי מלא כוחות על קו הזינוק, הגעתי מעט עייף בגלל ההתארגנויות בשוויץ, ניסיתי לנקות את הראש ממחשבות ולהתרכז בעיקר בתחרות, פשוט לתת כל מה שיש ולהרוויח אימון טוב.

בהקפת הפתיחה + הקפה ראשונה  (מתוך 6) היה לי מאוד קשה להיכנס לקצב הגבוה, הרגשתי שהרגליים מתחילות להתכווץ ונלחמתי לא לאבד יותר מדיי מקומות. בהקפה השנייה הצלחתי להתאושש מעט ולהיכנס לקצב טוב. רכבתי מספר הקפות באותה דבוקת רוכבים.

בהקפה הרביעית הרגשתי שאני מסוגל להעלות קצב והתקדמתי לדבוקה הבאה. בהקפה האחרונה המהירות שלי ירדה מעט בגלל עייפות.

את התחרות סיימתי במקום ה- 23 כללי ו- 5 בקטגורית הגיל שלי.
אני שמח שהצלחתי לתת מעצמי את המיטב אפילו שלא הייתי בשיא הפוקוס לפני התחרות. תוצאות מלאות.

השבוע הנוכחי יותר רגוע, אני מקדיש קצת זמן לנוח בכדי להתאושש לקראת התחרות השנייה שלי בסוף השבוע הקרוב בגרמניה (17.4).



שלומי חיימי


צילום :
יוסי ותום צילומים


אני מאוד מתרגש לקראת הסוף שבוע,
זאת תהיה הפעם הראשונה שהקבוצה נפגשת בהרכב מלא. בנוסף הקבוצה תקיים פרזנטציה ביחד עם כל הספונסרים ביום שבת.

בשונה מרוב הסבבים הלאומיים, בגרמניה מזניקים בנפרד את קטגורית הגיל שלי (עד גיל 23), התחרות תהיה מעניינת ביותר ותהווה מבחן עבורי לקראת תחרויות המטרה- רשימת רוכבים המזנקים לתחרות

רכיבות נעימות לכולם!
• תודות למשפחה שלי, לחברת אפלטק, לקבוצת  Focus-MIG, לחברת בסטבייק, לאיגוד האופניים, לוועד האולימפי ולכל האנשים שיש להם חלק בהצלחה שלי.

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים, אופני הרים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג