שלומי חיימי אלוף ישראל באופני הרים

אלוף ישראל חדש באופני הרים - שלומי חיימי מקבוצת scott allianz מנצח את אליפות ישראל וזוכה לראשונה בחייו בתאר אלוף ישראל באופני הרים. בנשים - ענבר רונן שומרת על התאר, כאשר התחרות הולכת ונעשית קשה מדי שנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אלוף ישראל חדש באופני הרים – שלומי חיימי מקבוצת scott allianz מנצח את אליפות ישראל וזוכה לראשונה בחייו בתאר אלוף ישראל באופני הרים. בנשים – ענבר רונן שומרת על התאר, כאשר התחרות הולכת ונעשית קשה מדי שנה

מאת:מערכת שוונג


אליפות ישראל באופני הרים התקיימה אתמול (ש’) בחיפה, והתקיימה על מתווה המסלול שהוכשר לקראת אליפות אירופה שתערך בשנה הבאה במסלול זה.
כבר מהזינוק היה ברור כי התחרות תהיה השנה צמודה מאי פעם, שני רוכבי העילית הבינלאומיים, רותם ישי (מקבוצת טיםמשגב) ושלומי חיימי (scott allianzׂ) הגיעו כדי להתחרות ראש בראש על התאר החשוב מכולם.
 

התחרות נפתחה כאשר שלומי ורותם פורצים ראשונים ומנהלים בניהם קרב פרטי. לאחר חצי הקפה הם פתחו פער עצום על שאר המתחרים ונאבקו אחד עם השני על ההובלה. במשך 4 הק"מ הראשונים הם עקפו אחד את השני לסירוגין כאשר לאחר ששלומי החליק בדרך ואיבד כמה כמה שניות הוא חזר לתמונה התקיף ועקף בשנית.

רותם, בניסיון לעקפו במפל הסלעים התפנצר והצמיג שלו יצא מהחישוק, רותם ניסה לתקן את הצמיג במקום ללא הצלחה ורכב חצי הקפה לנקודה הטכנית. על החישוב בלבד איבד למעלה מ- 7 דקות וירד למקום ה- 12.

   

שלומי המשיך בקצב מצוין ורותם החל במסע הירואי לנסות ולחזור לתמונת האליפות, הוא החל לצמצם את הפער מהקפה להקפה ולאחר כחצי מירוץ עבר למקום השני, אולם שלומי לא השאיר לו צ’אנס והמשיך בקצב מהיר שלא אפשר לרותם להדביק את הפער עד לסיום, בו שלומי חיימי זוכה לראשונה בתואר בזמן של 1:55:26 ורותם מגיע שני בהפרש של 1:45 בלבד ובזמן של 1:57:09, שלישי מסיים עודד דנון מ- CCC בזמן של 1:59:29.
 
"מדהים, זה היה מדהים" אמר חיימי בסיום והוסיף, "באתי לנצח היום, למרות האכזבה באליפות אירופה בשבוע שעבר ידעתי שמבחינת כשר אני במצב מצוין ומנטלית באתי לנצח, ידעתי שיימות העולם היום אני אהיה אלוף ישראל, זה כיף. אני חייב להודות ראשית למשפחה שלי שבלעדיה אני לא שווה כלום וכן לספונסרים שמאפשרים לי להיות מקצוען."
 
רותם ישי שנפרד היום מתאר אלוף ישראל אמר בתום התחרות, "היה יום לא פשוט, בהקפה הראשונה שלומי ואני הראנו שאנו רמה אחרת משאר המתחרים עם עקיפות הדדיות, אחר כך אני התפנצ’רתי ורכבתי חצי הקפה על הג’נט ואיבדתי 7 דקות. אני שמח היום על הביצוע שלי והשצלחתי לצמצם ל- 1:20 אולם לא מרוצה מהתוצאה. אני מברך את שלומי מכל הלב, לשנינו יש מטרה משותפת והיא אולמפיאדת לונדון 2012, ההגעה לשם היא קבוצתית ולכן אנו זקוקים אחד לשני על מנת להגיע. אני חייב תודה לשני אנשים שמאפשרים לי להיות רוכב מקצוען, אורי שפי ומתי זינדר."

בקטיגוריית הנשים, שומרת אלופת ישראל ענבר רונן על התאר לאחר תחרות קשה מול פז בש ועידית שוב, "למרות התקופה הלא טובה ידעתי שאני לא מוותרת – ושהאליפות הזאת תהיה שלי, רמת התחרות והמתחרות עולה מדי שנה, בשנה הבאה גם נגה כורן מצטרפת לקטיגורייה והתחרות טובה לכולנו ויחד נראה לאירופה," אמרה רונן בסיום התחרות.

ענבר רונן, שמצליחה להתעלות ברגע האמת שומרת על מאזן מושלם ומדהים באליפויות ישראל ומוכיחה כי בשטח היא עדיין המלכה הבלתי מעורערת. רונן מסיימם בזמן של 1:35:34 כשהיא מקדימה את קרן אקשטיין 1:42:48 ועידית שוב 1:49:19. בקטיגוריות העילית נוער, מנצחת נגה כורם ברכיבה מצויינת ובנוער עילית גברים זוכה אמוץ נהוראי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג