שי ראשוני: "בשביל מה אנחנו חיים אם לא על מנת להתרגש?

איש הברזל שי ראשוני שחלה במחלת ניוון השרירים ALS, עומד להשתתף מחר במרתון סמסונג ת"א עם גלעד רותם, אחד מאנשי הברזל הטובים שהיו בישראל, בדרך מקורית ושונה על מנת להעלות את המודעות למחלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מחר (שישי) יתקיים מרתון סמסונג ת"א השמיני מאז חזר לעיר הגדולה בשנת 2009 ועל האספלט השחור ינועו לסירוגין ובמקביל לא פחות משמונה מקצים שונים כולל מרוץ אופני היד המסורתי. לכל המקצים רשומים כ-30 אלף רצים ורצות, אשר שמו להם למטרה בחודשים האחרונים להתאמן ולהיערך ליעד שקבעו לעצמם בהתאם לאפשרויות הקיימות (5 ק"מ, 10 ק"מ, חצי מרתון ומרתון). ביניהם יהיו שני משתתפים מוכרים בעולם הטריאתלון והם שי ראשוני וגלעד רותם.

73598.2

"בשביל מה אנחנו חיים אם לא על מנת להתרגש?" | צילום: באדיבות שי ראשוני

עוד כתבות לקראת מרתון סמסונג ת"א 2016
זמני כל ההזנקות של מרתון סמסונג ת"א 2016
דרכי ההגעה וחנייה לקו הזינוק של המרתון
כמה צריך לשתות במקצה ה-10 ק"מ, חצי מרתון ומרתון מלא
תזונה לרצי ה-10 ק"מ

"הציעו לי למשוך ולדחוף אותי באיירונמן"

רותם שקבע את הזמן המהיר ביותר שלו בתחרות איש הברזל ברות, גרמניה, בתוצאה של 8:20 שע' והגיע במקום השביעי הכללי ומחזיק בתוצאת המסלול הטובה ביותר של ישראלי על מסלול תחרות איש הברזל ישראמן, הוא רץ תחרותי-איכותי, אשר לאורך השנים התאמן במקביל ללימודי הרפואה שלו. ראשוני, החולה במחלת ניוון השרירים ALS גם הוא אושיית טריאתלון ואיש ברזל, ובאמתחתו סיום ישראמן מלא בשנת 2011 בזמן של 12:19:17 שע' וחצי ישראמן 2010 בזמן של 6:14:27 שע'. השניים שמכירים מימי הישראמן, החליטו שעל מנת להעלות את המודעות למחלת ה-ALS ישלבו כוחות במרתון סמסונג ת"א 2016.

ראשוני אשר נמצא על כסא גלגלים ומשותק בכל גופו למעט עיניו, יצטרף לרותם לקילומטרים האחרונים של ריצת המרתון של עד לקו הסיום. "קשה להסביר מה זה בשבילי. אני חושב שלחיות", מספר ראשוני לשוונג, "כשחליתי, הציעו לי חברים למשוך ולדחוף אותי באיירונמן, אבל זה נראה לי אידיוטי. 'מה אני שק תפוחי אדמה?', חשבתי לעצמי. אבל היום אני מרגיש אחרת. אולי כי היום בהרבה מובנים אני שק תפוחי אדמה… אבל ההתרגשות, האווירה, החוויה, יהיו שם ובשביל מה אנחנו חיים אם לא להתרגש?".

73598.1

השניים מכירים מימי הישראמן והחליטו שעל מנת להעלות את המודעות למחלת ה-ALS



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג