דיאנה ויסמן עם שיא ישראלי חדש באולם לנערות בגביע איסטנבול

הצלחה לאצנית קבעה 7.64 שנ' בריצת 60 מ' בגביע איסטנבול באולם שהתקיים היום (חמישי) ושיפרה במאית את שיאה של אולגה לנסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האצנית דיאנה ויסמן שהיא שיאנית ישראל לקדטיות ב-200 מ' ולנערות ב-100 מ', רצה היום (חמישי) במסגרת גביע איסטנבול באולם 7.64 שנ' בריצה ל-60 מ' וקבעה בכך שיא ישראלי חדש לנערות כששיפרה במאית את השיא הקודם שהוחזק עד כה על ידי אולגה לנסקי משנת 2011. עבור ויסמן שרצה היום לראשונה בקריירה שלה באולם, היה זה שיפור של 5 מאיות לשיאה האישי. הספרינטרית שסיימה במקום הראשון במקצה שלה ובמקום השביעי הכללי, ציינה: "זו היתה פעם ראשונה שלי בכלל באולם אתלטיקה, לא רק בתחרות, אלא בכלל. היתה התרגשות, אבל מצד שני זו גם היתה תחרות בינלאומית ראשונה שלי שאימי נמצאת לצדי כמאמנת וזה מאוד עזר".

73662.1

דיאנה (מימין) ואירינה ויסמן האמא שהיא גם המאמנת | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

בריצה המקבילה לגברים קבע האצן אמיר חמידולין 7.08 שנ' וסיים במקום ה-12.איתמר באסטקר השווה את שיאו האישי בקפיצה במוט כשקבע 5.20 מ' וסיים במקום השני בתחרות. באסטקר חלף מעל 5.20 מ' בניסיון השני בגובה זה, ולאחר מכן ניסה גובה של 5.30, אולם ללא הצלחה הפעם. "אני מקווה לעבור את הגובה הזה בעוד יומיים", ציין באסטקר בציפייה לאליפות מדינות הבלקן באולם שתתקיים באותו אולם בשבת. בתחרות הקפיצה במוט השתתף גם אדוארד פלוטניקוב שקבע 4.70 מ', אחרי שפסל ב-4.90 מ'.

יפעת זליקוביץ' קבעה את תוצאת השנה בקפיצה לרוחק עם 5.91 מ' שמיקמו אותה במקום השני בתחרות. צור ליברמן קבע 1.95 מ' בקפיצה לגובה ודורג שמיני, ואילו אלכסנדרה לוקשין קבעה 9.25 שנ' בריצת 60 מ' משוכות שמיקמו אותה במקום השביעי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג