שיא אישי לגירמה אמרה בחצי מרתון דן האג

הרץ שהיה אחראי על מרתון הבכורה הטוב ביותר של ישראלי בינואר האחרון, שיפר את שיאו האישי בחצי המרחק ביותר מדקה וחצי במסגרת ההכנות לאליפות העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עד לא מזמן גירמה אמרה התמקד בריצת 10,000 מטרים במסלול, אבל אחרי שלא הצליח להגיע למשחקים האולימפיים בריו הוא עשה הסבה לריצת המרתון, ואת הבכורה שלו ערך במרתון טבריה שבו קבע זמן של 2:17:20 שע' שהיה הזמן המהיר ביותר של רץ ישראלי במרתון הבכורה שלו. בזכות התוצאה הזאת הוא הבטיח את מקומו באליפות העולם באתלטיקה קלה שתתקיים באוגוסט בלונדון.

גירמה אמרה במרוץ אייל 2016

גירמה אמרה במרוץ אייל 2016

כחלק מההכנות שלו השתתף אתמול (ראשון) אמרה בחצי מרתון דן האג שבהולנד, וקבע שם שיא אישי למרחק הזה אחרי שעצר את השעון ב-1:05:14 שעה וסיים במקום ה-12. מבחינתו של אמרה מדובר בשיפור של 1:35 דקה לשיאו האישי, מה שמדרג אותו במקום ה-11 בכל הזמנים באתלטיקה הישראלית. שיאו הישראלי של היילה סטאין הוא 1:03:43 שעה.

משתתף ישראלית נוספת בחצי המרתון בדן האג היתה סבטלנה אולייניק, שסיימה במקום הראשון בקטגוריית גילאי 40 לנשים עם תוצאה של 1:24:37 שעה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג