שחר שגיב פתח את העונה עם מקום 7 בגביע העולם בקייפטאון

הטריאתלט הישראלי הבכיר סיים בטופ 10 בדרום אפריקה בשנה השנייה ברציפות, אחיו הצעיר רן סיים במקום ה-20. אלכס יי הבריטי ניצח, רועי זוארץ דורג 49 ואמיתי יונה 53
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ארבעת הטריאתלטים הישראלים הבכירים פתחו אתמול (ראשון) את העונה הבינלאומית שלהם במסגרת ה-ITU CUP בניסיון לצבור ניקוד לדירוג האולימפי לקראת משחקי טוקיו 2020. התחרות הראשונה שלהם בסבב גביע העולם התקיימה בקייפטאון שבדרום אפריקה.

ימשיך להתקדם בדירוג. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

שחר שגיב הצליח לסיים בשנה השנייה ברציפות בטופ 10 של התחרות הזאת שהיתה למרחק ספרינט. בתום קטע הרכיבה שגיב דורג שלישי ונראה היה במקום הנכון להילחם על מקום בפודיום, אבל בריצה הוא ירד בדירוג וסיים בסופו של דבר שביעי כללי בזמן של 52:36 דק' והכי חשוב – 250.56 נק' לדירוג האולימפי שלו שיקפיצו אותו מהמקום ה-32 לסביבות המקום ה-23. שגיב היה רחוק ב-32 שניות מהמנצח הבריטי אלכס יאי, כשטוני סמורגייביץ' האמריקאי סיים שני (52:19 דק') וצמוד אליו היה ז'ואו סילבה הפורטוגלי. הנרי סקומן הדרום אפריקאי שהיה מועמד לניצחון סיים במקום הרביעי בלבד.

רן שגיב סיים במקום ה-20 הכללי בזמן של 53:08 דק' וזו בהחלט הופעה מצוינת לאח הצעיר לבית משפחת שגיב שסיים רביעי באליפות אירופה האחרונה עד גיל 23. רועי זוארץ סיים במקום ה-49 (55:45 דק') ואמיתי יונה במקום ה-53 (57:25 דק').




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג