שחר שגיב סיים 16 בסבב אליפות העולם בהמבורג

הטריאתלט הישראלי הבכיר צבר נקודות חשובות מאוד בדירוג האולימפי לקראת טוקיו 2020. מריו מולה הספרדי ניצח, ג'ונתן בראונלי מחוץ לפודיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט שחר שגיב הוא המועמד המוביל של הטריאתלון הישראלי להגיע למשחקי טוקיו 2020 ואתמול (שבת) הוא עשה צעד משמעותי לעבר מטרה זו כשסיים במקום ה-16 בתחרות מסבב אליפות העולם שהתקיימה בהמבורג שבגרמניה. בזכות ההישג שלו, שגיב זכה ב-248 נקודות בדירוג האולימפי בזכותן הוא אמור לטפס גבוה מאוד בדירוג העולמי שיפורסם מאוחר יותר היום.

שחר שגיב באליפות העולם בטריאתלון ברוטרדאם

התחרות הכי טובה שלו השנה עד עכשיו. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

עוד כתבות בנושא 

שחר שגיב סיים במקום ה-17 בליגה הצרפתית
שחר שגיב סיים במקום ה-13 בגביע העולם בקליארי 
שחר שגיב מקווה להביא מדליה בטוקיו 2020 

התחרות בהמבורג היתה למרחק ספרינט, ושגיב יצא מהמים 20 שניות אחרי המוביל כשהוא במקום ה-37. ברכיבה הוא החל לצמצם פערים, והיה בדבוקה השנייה שאחרי קבוצת הבריחה שאותה הובילו ג'ונתן בראונלי, וינסנט לואי הצרפתי וכריסטיאן בלומנפלט הנורבגי. בסופה של הרכיבה שגיב דורג במקום ה-11 במרחק של כ-20 שניות מהמובילים. כאן הגיע תורו של אלוף העולם מריו מולה לפתוח מבערים, כפי שהוא תמיד עושה בריצה. 

מולה היה היחיד מבין המתחרים שירד מ-14 דקות בריצה ל-5 קילומטרים וזה מה שהוביל אותו לניצחון השלישי ברציפות שלו בהמבורג, הפעם בזמן של 53:24 דק'. הוא הקדים ב-5 שניות את וינסנט לואי הצרפתי, כשבסופו של דבר ריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי סיים שלישי בזמן של 53:32 דק'. שגיב רץ את 5 הקילומטרים בזמן של 14:41 דק' וסיים במקום ה-16 הכללי בזמן של 54:05 דק', בדיוק כמו ז'ואו סילבה הפורטוגלי שדורג 14 ופרננדו אלארזה הספרדי שדורג 15. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג