שחר שגיב סיים במקום הרביעי באליפות העולם עד גיל 23 בטריאתלון

הישג אדיר לטריאתלט הישראלי המוביל כיום, שבשלב מסוים של הריצה כבר היה במקום השלישי, ובסופו של דבר סיים במרחק של 12 שניות מהפודיום. מונטויה הצרפתי ניצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב באליפות העולם בטריאתלון ברוטרדאם

שחר שגיב, הטריאתלט הישראלי המוביל כיום, רשם הערב (שישי) ברוטרדאם שבהולנד הישג היסטורי בטריאתלון הישראלי כשסיים במקום הרביעי באליפות העולם עד גיל 23. שגיב כבר ראה את המדליה בהישג יד כשבשלב מסוים במהלך הריצה ל-10 קילומטרים הוא היה במקום השלישי, אך בסופו של דבר נעקף ולמרות שנתן הכל בקילומטרים הנותרים, הוא היה רחוק מהפודיום ב-12 שניות. את 10 הקילומטרים רץ שגיב בזמן של 31:44 דק' אבל כל שלושת הפודיומיסטים היו מהירים ממנו בריצה כשהגדיל לעשות מונטויה שבתחילת הריצה היה מחוץ לשלישיה אבל סיים את 10 הקילומטרים בזמן מדהים של 31:07 דק'. בכל מקרה, שגיב היה אחד מארבעת היחידים שירדו מ-32 דקות בריצה.

שחר שגיב באליפות העולם בטריאתלון ברוטרדאם

נתן הכל. שחר שגיב ברוטרדאם | צילום: מיטל חיימוביץ'

 

שגיב חצה את קו הסיום בזמן של 1:51.59 שע', כשהמנצח היה רפאל מונטויה הצרפתי, סגן אלוף אירופה לבוגרים, שסיים בזמן של 1:51.28 שע' והקדים את בן ארצו דוריאן קונין, כשלוק וויליאן האוסטרלי סיים שלישי. בכל מקרה, מדובר בהישג היסטורי לטריאתלון הישראלי. רון דרמון סיים בעבר במקום הרביעי באליפות העולם לנוער, ושגיב נראה כיום כמועמד מוביל למשחקים האולימפיים טוקיו 2020. אחיו של שחר, רן שגיב, סיים במקום ה-34 בזמן של 1:56.10 שע'.

במרחק נגיעה מהפודיום. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

עוד לפני כן נערך המקצה לנערות, כשהישראלית הבכירה ביותר בו היתה הגר כהן כליף, שסיימה במקום ה-23 בזמן של 1:04.36 שע' (מרחק ספרינט). גל רובננקו סיימה במקום ה-37 ורז פרדוסו במקום ה-44. המנצחת היתה האמריקאית טיילור ניב שחצתה את קו הסיום בזמן של 1:01.22 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מיכה כגן הגיב:

    כול הכבוד …. לשחר יש את השחייה ברמה עולמית . אופנים זה טקטיקה וטכניקה . ומה שנישאר לשחר זה להוריד קצת יותר מדקה ב10 קמ נישאר קצת פחות והוא בצמרת העולמית. נישאר קצת פחות מ שלוש שנים לאולימפידה . המון בהצלחה!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג