"שורש" זכתה בפרסי עיצוב בינלאומיים

תיקי החברה השתתפו בתחרות שאירגן מגזין האופניים הבינלאומי ENDURO ושני תיקים אף זכו בפרסים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תיקי שורש זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים
תיקי שורש זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים

חברת "שורש" השתתפה בתחרות עיצוב בינלאומית מול חברות מובילות בתחום האופניים וזכתה בפרסי עיצוב וחדשנות על שניים מתוך שלושת המוצרים שנשלחו לתחרות. בין החברות שהשתתפו וגם זכו בפרסים היו חברות מובילות בתחומם כמו: Camelbak, Giant, Specialized, Ergon, Evoc, Deuter ועוד.

תיקי שורש זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים

"איכות העבודה והגימורים קנו אותנו", מדברי השופטים

תיקי החברה השתתפו בתחרות שאירגן מגזין האופניים הגרמני ENDURO. מדובר במגזין שנוסד לפני כשלוש שנים  וכיום יש לו תפוצה נרחבת ברחבי העולם וכ-300 אלף גולשים בכל חודש, מרביתם בגרמניה והיתר בארה"ב ובריטניה. הפרס שניתן על ידי המגזין קיבל את השם Design & Innovation Award. על ה-D-Vide אחד התיקים שזכו אמרו השופטים כי, "הרעיון שעומד מאחורי המימיה החדשה של שורש ה-D-Vide הוא פשוט וגאוני. מדובר במימיה בעלת מחיצה גמישה המפצלת אותה לשני תאים ולכל אחד מהם קשית משלו. זה מאפשר להצטייד בשני משקאות שונים כשיוצאים לרכיבה, למשל אם תרצו לקחת לדוגמה משקה איזוטוני ומים, אבל תרגישו חופשי לתת לדימיון שלכם להשתולל. לשמחתנו המימיה היא יותר מרעיון טוב – איכות העבודה והגימורים, הקלות שבה אפשר לנקות אותה והספיקה הגדולה של השסתומים קנו אותנו. זו מימיה שבהחלט יכולה להפוך לשותפה קבועה לרכיבות הבאות, וליותר מעונה אחת!".

תיקי שורש זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים

התמקדה ברוכבי העתיד ועזרה לצמצם את החסמים העומדים בפני ילדים

על המוצר השני שזכה ה-SPRY אמר חבר השופטים, "שורש התמקדה ברוכבי העתיד ועזרה לצמצם את החסמים העומדים בפני ילדים להצטרף לתחום רכיבות השטח". ה-SPRY הוא תיק חדש שעוצב לילדים ומגיע עם מימיה של ליטר אחד ויש לו כיס שמספיק לקחת קצת אוכל ומקום לקחת גם מעיל או דברים נוספים. הכל בגודל שמתאים בול לילדים שמתחילים לרכב רכיבות שטח.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג