שוונג ומראות אימג' בנק מגישים: טבילה במים קפואים, ממש קפואים

בעת שחייה במי קרח הריאות מתכווצות וקשה לנשום – אבל, לפי מחקרים, המתח והעייפות פוחתים, וגם הזיכרון ומצב הרוח משתפרים. בררררר...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעת שחייה במי קרח הריאות מתכווצות וקשה לנשום – אבל, לפי מחקרים, המתח והעייפות פוחתים, וגם הזיכרון ומצב הרוח משתפרים. בררררר…

מאת:מערכת שוונג ושרלי שטרית (אימג'בנק)


החגיגה הקפואה של כלבי-הים הברלינאים
"שחיית חורף בברלין" היא אירוע שנתי המתקיים זה 29 שנה, בסוף כל שנה, על ידי חבורת גרמנים המתכנה "כלבי-הים של ברלין". במסגרת האירוע מוזמן כל מי שמים קפואים עושים לו את זה, לבוא ולחגוג על רטוב את השנה החדשה באגם אוראנקסי שבפאתי הבירה הגרמנית. 'כלבי-הים', הטוענים ששחייה במי קרח מועילה לזרימת-הדם, מתייחסים לאירוע בהומור וטובלים באגם כשהם מחופשים בשלל תחפושות.


אל-הים קפא: 'כלבי-הים', מחופשים לשף ולנפטון, ממריצים את מחזור הדם – 8.1.2011
(צילום: Sean Gallup, אימג'בנק, מראות אימג')


מסורת הטבילה הרוסית
השחייה והטבילה במי קרח, לרוב במינוס 10 מעלות, היא מסורת המושרשת עמוקות ברוסיה. הסיבות מגוונות: מפעילות ספורטיבית או למטרות בריאות, ועד טבילה במי קרח כחלק מטקסי חג ההתגלות הנוצרי-אורתודוקסי. המהדרין אף נוהגים להתפלש בשלג לאחר הטבילה. גם כשהקור במוסקבה בשנת 2006 צנח למינוס 31 מעלות, הנמוך מאז 1927, לא נרתעו המוני הרוסים המשוגעים לדבר מהשכשוך במים. אכן משוגעים.


השלווה במינוס 14 מעלות: חברי המועדון הרוסי מעדיפים להתקרא "סוסי-ים" – 24.2.2007
(צילום: Epsilon, אימג'בנק, מראות אימג')


פרומו אולימפי במינוס 20 מעלות
בשנתיים לפני קיץ 2008 סין עשתה הכל כדי לעודד את התיירות לקראת אולימפיאדת בייג'ינג. כך למשל בתחילת 2007, השתתפו 300 נשים וגברים – בידיהם שלטי פרסומת לאולימפיאדה, ולגופם בגדי ים המוטבעים בסמל חמש הטבעות – בתחרות השחייה בקרח של בייג'ינג, שהשנה ימלאו לה 35 חורפים. מטרת התחרות אז: קידום השקתו של ה-Ice Cube, מרכז ספורט המים הלאומי, שנחנך באותה עת.


קררר, אבל מוכרחים להיות שמח: שחייניות מתכוננות להתמודדות עם מינוס 20 מעלות – 6.1.2007 (צילום: Guang Niu, אימג'בנק, מראות אימג')

30.12.2012


כתבה זו נכתבה בשיתוףמחלקת התוכן של חברת אימג' בנק (מראותאימג' בע"מ), המספקת לציבור תמונות ארכיון ותמונות איכותיות בכל נושאומכל העולם.


רכיבה על אופניים בשלג – לחצו מראות אימג'
• שוונג ואימג'בנק בוחרים את התמונות הגדולות של שנת 2012 – חלק רביעי – לחצו מראות אימג'




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג