שוונג ואיגוד הטריאתלון חוזרים לשתף פעולה בישראמן צפון חיפה

שיתוף הפעולה יוביל לאירוע גדול שישלב מקצים החל מספרינט ועד לחצי איש ברזל - אליפות ישראל בטריאתלון. ההרשמה תיפתח ב-20 במארס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום ניר עמוס

איגוד הטריאתלון הישראלי, חברת שוונג ועיריית חיפה משלבים כוחות להפקה משותפת גדולה – טריאתלון ישראמן צפון חיפה 2016. גולת הכותרת של התחרות הנה תחרות הישראמן צפון למרחק חצי איש ברזל שייחשב כאליפות ישראל, הכוללת שחייה בחוף דדו בחיפה, רכיבה של 90 ק"מ על כביש החוף לכיוון דרום וחזרה, וריצה של 21 ק"מ לאורך טיילת החוף של חיפה לכיוון צפון וחזרה. במקביל ייערך טריאתלון הצפון הכולל מקצים למרחק האולימפי, ספרינט, נוער ומיני ספרינט.

כל מה שרציתם לדעת על מסלול ישראמן צפון

עוברים לחיפה. ישראמן צפון | צילום: צלמי שוונג

זו הפעם הראשונה מזה מספר שנים שאיגוד הטריאתלון ותחרות ישראמן חוזרים לשתף פעולה. מטרת השילוב היא לייצר תחרות מקצועית, איכותית ותוססת לטובת כל המשתתפים, וגם לשפר את רמת שיתוף הפעולה בין איגוד הטריאתלון לשוונג לטובת ציבור משתתפי הטריאתלון.

שוונג ערה, מצרה ומתנצלת על המניעה שנוצרה לשומרי השבת בעצם השילוב עם טריאתלון חיפה והמעבר של התחרות מיום שישי ליום שבת. קיום התחרות ביום שבת נובע מאילוצים שונים, כולל סוגי הכבישים שנסגרים, ואילוצים מקומיים נוספים. ייעשה מאמץ לנסות לחפש בעתיד דרך לקיים את התחרות ביום שישי.

ההרשמה לתחרות נפתחה – לפרטים נוספים היכנסו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עמית דוד הגיב:

    הבעיה העיקרית בשנה שעברה היתה במסלול הריצה – הוא לא סגור והמוני בני אדם התערבבו ברצים וזה היה יותר מרוץ מכשולים מריצה בטריאתלון. שפרו את ההפרדה בין הרצים לקהל ונקבל תחרות מעולה באמת.

    1. IM הגיב:

      ממש חבל שהולכים על חיפה . לרוץ בתוך זיהום האוויר ודרך המון אנשים ועם כל הג'יפה כבר אפשר לעשות את השחייה בשפך הקישון…
      באמת חבל שלא הולכים לטבריה / כנרת הרבה יותר נקי ויפה שם .
      והבל בשביל לרצות את האיגוד המאוד מאוד "נקי" בלשון המעטה

  • קקה בלבן הגיב:

    העיקר שהאיגוד עוד פעם דפק את שומרי המסורת.
    טריאתלון רק לחילונים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג