שוב שינויים במרתון טבריה

שוב שינויים במרתון טבריה. הפעם בתוואי "מרוץ ההצדעה לה"ל" וכרגיל לאחר סירוב המשטרה לסגור כבישים לטובת אירוע ספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שוב שינויים במרתון טבריה. הפעם בתוואי "מרוץ ההצדעה לה"ל" וכרגיל לאחר סירוב המשטרה לסגור כבישים לטובת אירוע ספורט

מאת:מערכת שוונג


איגוד האתלטיקה הודיע שוב על שינויים בחגיגות מרתון טבריה 2011. על פי הודעה שהועברה מאיגוד האתלטיקה, שמונה ימים לפני הזינוק, הפעם השינוי יהיה במסלול "מרוץ ההצדעה לצה"ל" שאכן יתקיים, ביום רביעי, 5 בדצמבר 2011, אך במקום לרוץ מטבריה לכיוון צמח וחזרה, החיילים ושאר משתתפי המקצה, ירוצו דרך העיר טבריה לכיוון מגדל וחזרה.

זינוק מרתון טבריה 2010
זינוק מרתון טבריה 2010


לשון ההודעה של איגדו האתלטיקה: "סירוב של משטרת ישראל לאשר את קיום המירוץ ל-10 ק"מ בתוואי הקיים איימה לבטל את המירוץ. רק אחרי התערבות של ראש עיריית טבריה ויו"ר איגוד האתלטיקה, המשטרה הסכימה לאשר את התחרות בתוואי חדש. משטרת ישראל הודיעה הבוקר (יום שני 27 בדצמבר 2011 מ"ש) כי אינה מאשרת את קיום המירוץ ל-10 ק"מ ביום רביעי, 5.1.2011, במסגרת אירועי מרתון טבריה, כפי שתוכנן. כזכור המירוץ שיקרא 'מירוץ הצדעה לצה"ל' הוזז ליום לפני המרתון, על אותו תוואי מסורתי שהיה נהוג בעבר, כל זאת בכפוף לאישורי משטרת ישראל. לאחר בחינת המשטרה שהגיעה עד רמת השר לביטחון פנים, הודיעה משטרת ישראל לוועדה המארגנת כי אין ביכולתה לסגור את הצירים יומיים ברציפות, ועל כן לא הסכימה לאשר את קיום המירוץ ל-10 ק"מ. אחרי התערבות ומאמצים רבים של ראש עיריית טבריה זוהר עובד ויו"ר איגוד האתלטיקה שלמה בן-גל, הוחלט כי המירוץ יתקיים, אולם תוואי המסלול ישונה, כך שמנקודת הזינוק הקבועה והמסורתית, המשתתפים ירוצו צפונה (במקום דרומה) לכיוון המושבה מגדל, במסלול שיחצה את העיר טבריה"

לרצים נותר רק לקוות כי זה השינוי האחרון שעליו הם יתבשרו לפני הזינוק. כזכור אי וודאות הייתה על מקצה ה- 10 ק"מ וגם על מקצה אופני היד (מקצה הנכים) והודעות השינויים הגיעו מספר פעמים.

קישורים:
מרתון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג