שדרק קיפקוגיי מקניה ניצח במרתון ירושלים

במרתון ירושלים אמנם לא נקבע שיא מסלול היום בבוקר והמנצח הקנייתי שסיים בזמן של 2:17:35 שע' כרע ברך והשתטח בקו הסיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במרתון ירושלים שהוזנק הבוקר ניצח שדרק קיפקוגיי מקניה בזמן של 2:17:35 שע'. במקום השני הגיע וונדווסן טילהום דמטה בזמן של 2:20:45 שע ובמקום השלישי הגיע מתיו קיביווט סאנג 2:21:23 שע'.

ניצח גם בשנה שעברה. קיפקוגיי | צילום: פלאש 90

כל הכתבות ממרתון ירושלים בשוונג
עשרות חרדים שביקשו לשבש את מרתון ירושלים נעצרו
התייר ההודי שרץ את מרתון ירושלים יחף
סיכום מרתון ירושלים

קיפקוגיי הקנייתי ניצח גם במרתון ירושלים בשנה שעברה אז נטל את הבכורה וקבע זמן טוב יותר של 2:16:30 שע'. קיפקוגיי בן ה-26, מחזיק בתוצאה השלישית מסוגה במסלול זה על התוצאה שקבע בשנה שעברה. זו הפעם השנייה שלו במרתון ירושלים וכמובן גם בישראל. בחודש ינואר שנה שעברה ניצח גם במרתון טייפאיי, כאשר המקום השני הגיע לא פחות מ-5 דקות אחריו. את ה-10 ק"מ הראשונים סיים ב-32:27 דק' ואת ה-21 ק"מ עשה בזמן של 1:10:25 שע'.

בנשים ניצחה במרתון אמלי צ'פקמוי סמויבת ה-37, שסיימה בזמן של 2:49:25 שע. כמעט 8 דקות אחריה הגיעה מרסי טו שקבעה 2:57:44 שע'. במקום השלישי יערה זנגי, 33, הישראלית שסיימה בזמן של 3:11:15 שע'.

לבדיקת התוצאה האישית שלכם היכנסו לכאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג