רק שני ישראלים חצו את קו הסיום של אליפות העולם באולטרה מרתון

דניאל ארגו סיים 85 ק"מ עם טיפוס מצטבר של 4,500 מ' בפורטוגל בזמן של 12:24 שע' ורינת לנדמן סיימה בין הנשים. זיו צויגהפט פרש בקילומטרים האחרונים בגלל כאבים; לואיס הרננדו הספרדי וקרולין שברוט הצרפתיה הם אלופי העולם החדשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאל ארגו רץ אולטרה מרתון ישראלי
דניאל ארגו רץ אולטרה מרתון ישראלי

אליפות העולם בריצת שטח התקיימה בשבת בפורטוגל, ומבין חברי המשלחת הישראלית שמנתה 6 חברים רק שני משתתפים הצליחו בסופו של דבר לחצות את קו הסיום כעבור 85 קילומטרים וטיפוס מצטבר של 4,500 מ'. דניאל ארגו, שגם ארגן את נסיעתה של המשלחת הישראלית לפורטוגל, סיים במקום ה-146 הכללי כעבור 12:24:09 שע'. רינת לנדמן, שחיה ומתאמנת בפינלנד, סיימה במקום ה-199 בזמן של 15:44:00 שעות.

דניאל ארגו רץ אולטרה מרתון ישראלי

סיים במקום ה-146 הכללי בתוצאה 12:24:09 שע'. דניאל ארגו | צילום: באדיבות דניאל ארגו

עוד כתבות אולטרה בשוונג
"החצי הראשון של המרוץ הוא מאוד אגרסיבי עם עליות קשות"
לראשונה: נבחרת ישראלית תשתתף באליפות העולם באולטרה מרתון
פיזיולגיה ותזונה באולטרה מרתון

שאר חברי המשלחת פרשו בחלקים מסוימים של המרוץ כאשר מי שהיו ממש קרובים לקו הסיום הם זיו צויגהפט ועדי היקרי. צויגהפט, אחד מרצי האולטרה מרתון הבכירים בארץ, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "כשני קילומטרים מהסוף הגוף שלי נכנע סופית, היה לא פיקניק, מהקילומטר ה-30 סבלתי מהתכווצויות חריפות שלא הרפו ברגליים. בזמן הזה כולכם הייתם בליבי ונתתם לי את הכוח להמשיך ולחפור עמוק כמו שכבר הרבה שנים לא עשיתי. בפעם הראשונה הרגשתי את האיום של הקאט-אוף. לצערי זה לא הספיק והגוף סירב להמשיך. פה זה המקום לברך את דניאל ורינת על הישג יוצא מן הכלל. לחיים וללימור שנלחמו כאריות אבל בעיקר לעדי, שמצאה אותי מחבק סלע והחליטה להקריב את התחרות שלה ושימשה לי כרגליים למשך הרבה הזמן". שאר חברי הנבחרת, חיים אייז ולימור ביגון, פרשו בשלבים יותר מוקדמים. אייז סיפר לשוונג, כי החליט לסיים את המרוץ לאחר 57 ק"מ כתוצאה ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ובמתיחה בשריר הבטן (הגיד הלבן). 

אלוף העולם החדש שחצה את קו הסיום הראשון היה הספרדי לואיס הרננדו, שעשה זאת בזמן מצוין של 8:20:26 שע'. הוא הקדים בקרוב ל-10 דקות את ניקולס מרטין הצרפתי, כאשר המסיים השלישי היה אלוף העולם היוצא סילבן קורט, גם הוא מצרפת. אלופת העולם היא קרולין שברוט הצרפתיה שסיימה בזמן של 9:39:40 שעות. ישראלי נוסף שהשתתף באליפות, אבל ייצג את נבחרת אוסטרליה הוא ולאד איקסל, אלוף מרוץ "מים לים" לשעבר, שסיים במקום ה-25 הכללי בזמן של 9:38:15 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג