רצי רעננה כובשים את ישראמן סמסונג 2013

מה קורה כשחברה מציעה להירשם לתחרות האתגרית ביותר בישראל? כשמדובר על רצי רעננה , מיד מצטרפים אליה ומכריזים על הפנינג משפחות וחברים באילת, בשביל לעודד את המשתתפים. ישראמן 2013 בכוננות ספיגה: הרעננים באים!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מה קורה כשחברה מציעה להירשם לתחרות האתגרית ביותר בישראל? כשמדובר על רצי רעננה , מיד מצטרפים אליה ומכריזים על הפנינג משפחות וחברים באילת, בשביל לעודד את המשתתפים. ישראמן 2013 בכוננות ספיגה: הרעננים באים!

מאת:דנה פלג, צילום: עומר מנוס




 אתר ישראמן סמסונג 2013 – כאן

• כל כתבות ישראמן סמסונג – כאן


שלוש שלשות מעורבות מרעננה ישתתפו בישראמן סמסונג. נשים וגברים יחד יעברו חוויה אתגרית ומרתקת. יש ביניהם כבר כאלה שנרשמו בעקבות האימונים לתחרויות "איש ברזל" נוספות.

השלושה שהתחילו הכל מאוגדים יחד בשלשה אחת: אורית שצברג דנן תשחה 3.8 ק"מ באילת, אחריה איזו שלהב ירכב 180 ק"מ ואיתן דן יסיים בעבור השלשה הראשונה של רעננה את התחרות ב 42.2 ק"מ של ריצה. בשבוע האחרון יש לשלישייה התלבטות לגבי המרחק לאחר שאחד מהם הצטרף למעגל נפגעי השפעת. ייתכן והשלישייה תתחרה בחצי איש הברזל.

בשלשה השנייה תשחה איריס שדמי, אחריה ירכב גונן הראל ואת הסיום יתן דודו חסון בריצה. על השלשה הזאת בונים הרעננים שתחזור הביתה עם גביע. 

בשלשה השלישית של רעננה תשחה ניצה ליפשיץ, אחריה ירכב הרכש של הרעננים, יונתן ניסן, ואת הסיומת יתעד וירוץ עומר מנוס שמוכר לרצים רבים בארץ כ"צלם הבית".


עומר מנוס, ניצה ליפשיץ  ויונתן ניסן


70 רצים מונה קבוצת רצי רעננה, שבעים גברים ונשים בגילאים שונים, שהפכו למשפחה אחת גדולה. 

הם כבר הגיעו יחד להרבה מאוד תחרויות וטריאתלונים בארץ ובעולם, כשהם נותנים אחד לשני רוח גבית, פרגון ועידוד חסר פשרות וכובשים בסערה כל מקום.

השנה לראשונה הם עומדים לקחת חלק במקצה השלשות המעורבות של הישראמן 2013. המקצה המלא, כמובן. אורית שצברג-דנן הייתה הראשונה שהציעה את מה שמסתבר שלא מעט רצים חלמו עליו, לקחת חלק בתחרות איש הברזל.
"האמת”, מודה אורית, "האפשרות לעשות את זה בשלשה מעורבת הפכה את התחרות לאפשרית מבחינתנו, וכאשר ראיתי שיש את האופציה הזאת באילת השנה אמרתי באחד מאימוני הריצה שלנו לאיזו – בוא נעשה שלישייה ונירשם לישראמן סמסונג 2013! זה היה תוך כדי הצחוקים שלנו, אבל ידעתי שהוא יידלק על זה, והוא באמת אמר ' יאללה!', אז הוספנו את איתן, השותף הקבוע שלי, לשלשה שלנו וברגע שאנחנו נרשמנו לישראמן התחיל המרוץ. מי עוד מצטרף מהקבוצה? וזה באמת תפס. תוך זמן קצר נרקמה עוד שלישייה ואחר כך עוד אחת.

"אחרי שאנחנו נרשמנו למקצה השלם”,אורית מוסיפה בחיוך, "אף אחד לא חשב אפילו להירשם לחצי, זה לא היה נעים. 

וככה נוצרה קבוצה מרצי רעננה שעומדת אומנם להתחרות, אבל חברים רבים אחרים מהקבוצה ובני משפחה יבואו איתנו לאילת לעודד ולהשתתף בחוויה המטורפת הזאת."

רגע של שטות לעולם חדש
איזו שלהב בן 58, הוא מדריך חדר כושר בכיר, בין השאר מדריך ספינינג. העיסוק הזה קישר אותו מיידית עם החלק של הרכיבה במקצה השלשות. למרות שעד היום הוא כיכב בלא מעט תחרויות ריצה וטריאתלונים, רכיבה אף פעם לא הייתה הצד החזק שלו, היום הוא מודה בחיוך שנפל להרפתקה ברגע של שטות. "אורית הציעה ואמרתי ישר כן, בצחוק”,הוא מספר. "בשלישייה שלנו אני עושה את החלק של הרכיבה, 180 ק"מ במסלול קשה של הרי אילת, ואם תהיה רוח זה בכלל יהיה אתגר רציני, אבל אני כבר לא בגיל שנכנס עם הראש בקיר, אם יהיה קשה אני אוריד קצב, אולי קצב יותר נמוך אבל ממשיכים, אני מכיר את עצמי, יודע מה אני מסוגל ומה לא, אף פעם לא הפסקתי באמצע, גם כשקשה."

איזו כבר חולם על האפשרות לעשות חצי איש ברזל הרבה מאוד זמן, הוא רק היה צריך דחיפה קלה שהגיעה מחברה טובה.

"המהות היא החברים”, מספרת אורית. “משם אנחנו מתחברים ופועלים, תראי כולנו רצים, זה המקום הקל שלנו ודווקא לעשות את מה שלא קל זה האתגר, להפתח לעולם אחר. אף אחד לא אמר אני רץ, כולם העדיפו לקחת משהו אחר, להתמודד עם האתגר."

גם עומר מנוס, שיקח חלק בשלשה השלישית של הרעננים מגיע לישראמן בשביל האתגר. "אורית היא חברה טובה”, אומר עומר "וזאת הזדמנות חד פעמית לחוות את הסוג הזה של התחרויות, אני הולך לתעד במצלמה שלי את מסלול הריצה המלא, תוך כדי ריצה, אני לא חושב שמשהו אי פעם עשה את זה."

עומר חי, נושם ומתעד ריצות. הוא השתתף בכשלושים מרתונים ומירוצים במשך השנה האחרונה ומתעד אותם מכל נקודה וזוית אפשרית. "אני מגיע בשביל החוויה, ההפנינג, אני לא מחפש תוצאה הוא אומר, זאת תהיה הפעם הראשונה שלי בישראמן, אבל את המסלול אני כבר מכיר."
בכושר ומוכנים לאתגר 
הרצים מרעננה לא מפסיקים להתאמן. "אנחנו לוקחים את האתגר הזה בכל הרצינות”, אומרת אורית, "אנשים לקחו קורסים ברכיבה, למדו TI, אנחנו הולכים עד הסוף. בכל זאת מדובר באנשים רציניים, מרתוניסטים ואולטראניסטים. אנחנו רוכבים, שוחים ורצים כל הזמן. ביחד או לחוד, כל אחד בחלק שלו נותן את כל מה שהוא יכול."

"אני כבר רשום לחצי איש ברזל ביולי בארה"ב”, אומר איזו. “אני מתאמן 5 פעמים בשבוע ומכיר את המסלול, אנחנו נבוא לאילת עם המשפחות, החברים וילדים וזו תהיה שמחה וחגיגה אחת גדולה." 

"אחרי חצי מרתון אילת האחרון עשינו הכנה למסלול של הישראמן”, מספר עומר. “לקחנו אופניים, רכבים, שחינו, רצנו ורכבנו, ראינו בפני איזה אתגר גדול ומדהים אנחנו עומדים. זאת הולכת להיות חוויה, אין לי שום ספק בזה."

כאלף משתתפים עתידים לקחת חלק בישראמן 2013, לצידם יעמדו עוד מאות מעודדים, חברים ומשפחות, את משפחת רצי רעננה סביר להניח יהיה קשה לפספס, עם החולצות הריצה והרכיבה וטונות של מוטיבציה ומצב רוח.

21.1.2013

דנה פלג – עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג