רץ המרתון מוגס טסמה שייצג את ישראל באולימפיאדה, יקבל תמיכה ממרכז הפועל

מרכז הפועל יתמוך במרתוניסט האולימפי מוגס טסמה וברצי ה-10,000 מטר המתמודדים על כרטיס אולימפי מאגודת הפועל אורן השרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרכז הפועל יעניק חסות לפרויקט הרצים המיוחד של הפועל אורן השרון לקראת ריו 2016. עד כה, טסמה מוגס עמד בסטנדרט האולימפי בריצת מרתון, כשרשם בברלין 2.15.29 שע' וחצה את המינימום שעמד על 2.17 שעות. פרט להכנות של מוגס לאולימפיאדה, מתמודדים שלושה רצים של המועדון על תוצאת המינימום ב-10,000 מטר שהיא 28 דקות.

מדובר בשיאן ישראל, איימרו עלמיה, שקבע השנה 28.09.42 דקות, וברצים הדולקים אחריו, חבריו לאגודה, גירמה אמרה ודמקה טשאלה, כולם חניכיו של המרתוניסט האולימפי מלונדון 2012, זוהר זימרו. רץ נוסף של אורן השרון, מוקט פטנה, יתמודד על מקום בריצת ה-1500 מטר של ריו 2016.

69337.1

איימרו עלמיה | צילום: טיבור יגר

בפגישה שהתקיימה בין מנכל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין ורכזת האתלטיקה בהפועל, חגית אמסלם, לבין יו"ר הפועל אורן השרון, אמנון גור, וגזבר האגודה, מיכה מורן, דובר על הצרכים המיוחדים הכוללים מחנות אימון בגובה רב, בתחרויות הכנה ובמעטפת כללית על מנת לעמוד בתוצאות הסטנדרט האולימפי, ומרכז הפועל החליט להתגייס למען הצלחת הפרוייקט וכדי לשלוח כמה שיותר רצים מהמועדון לריו 2016.

"אני שמח על ההבנה שגילינו מצד מרכז הפועל. מוגס ישתתף בקרוב בשתי ריצות חצי מרתון ולא ירוץ מרתון עד ריו", מספר לשוונג אמנון גור, "כך עושים גם בנבחרת קניה. לדעתי הוא הולך להפתיע בגדול באולימפיאדה. הוא מסוגל לתוצאה טובה יותר מאשר קבע בברלין, כך גם אמרו לנו מאמנים שראו אותו באתיופיה. אני שמח שיש לנו מאמן מנוסה כמו זוהר, שמנצח על כל פרויקט הרצים בתקופה חשובה זו. כולם שואפים לתוצאה טובה משמעותית מאשר 28 דקות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • a הגיב:

    התמיכה באתלטיקה בישראל על הפנים !
    צריך להשקיע ולתמוך כספית מגיל קטן כדי שיצמיחו אתלטים ולא לזרוק פירורים לעניים מתי שיש אחד מתוך כל המדינה שיש לו קריטריון אולימפי ( ןגם הוא לא מסוגל לזכות במדליה בדרך כלל)
    .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג