רכיבת חימום "טור דה תרום"- מסע לאנשים מיוחדים

גם השנה אנו ממשיכים במסורת "רכיבת החימום" מטעם מרכז הספורט לנכים ברמת-גן, ומזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה אנושית ומעצימה, חזקה ומיוחדת במינה, שתתקיים ב-7.9.2012
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גם השנה אנו ממשיכים במסורת "רכיבת החימום" מטעם מרכז הספורט לנכים ברמת-גן, ומזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה אנושית ומעצימה, חזקה ומיוחדת במינה, שתתקיים ב-7.9.2012

מאת:מערכת שוונג; צילומים: עומר לוי

מסע האופניים "טור דה תרום" ורכיבת החימום הקודמת לו, אינם תחרויות אלא אירועים ספורטיביים, בהם לוקחים חלק רוכבים נכים ושאינם נכים, ברכיבה משותפת, זה לצד זה. המאמץ המשותף של רוכבי הטנדם, אופני היד והסינגל, מחברת בין כולם ומאפשרת להרגיש שווים בין שווים.
מרכז הספורט לנכים בישראל אשר הוקם בשנת 1960, הנו גוף ייחודי ופורץ דרך, המתמחה בשיקומם הפיזי, המנטלי והחברתי של ילדים ובני נוער נכים, על ידי השתתפותם בתכניות ספורט שיקומיות המותאמות לצורכיהם. 

מרכז הספורט לנכים בישראל

מרכז הספורט – הנחשב כמתקן ייחודי במושגים כלל עולמיים –  משרת כיום אוכלוסייה של כ- 2500 ילדים, בני נוער ומבוגרים בעלי נכויות שונות, מולדות ונרכשות, נפגעי תאונות דרכים, פיגועי טרור וילדים הסובלים ממגבלות מוטוריות מגוונות. 
מיום הקמתו ועד כה, נחשב מרכז הספורט לנכים כחלוץ בתחום הספורט התחרותי, והוא מהווה כר פורה להתפתחותם של ספורטאי-על נכים, אשר זיכו את ישראל באינספור מדליות אולימפיות, אליפויות עולם ואירופה בתחומים מגוונים, כגון: כדורסל, טניס, טניס שולחן, שחייה ועוד. 
תקציבו של מרכז הספורט לנכים מבוסס על  תרומות המגיעות מחוגי ידידינו בישראל, בארה"ב ובאנגליה. 

מסע האופניים "טור דה תרום" מהווה הזדמנות לשלב רכיבה ותרומה: כל רוכב תורם למרכז הספורט סכום כספי שבעזרתו אנו מצליחים להמשיך בעשיה ובשיקום היום-יומי של הילדים הנכים. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט של מרכז הספורט לנכים (www.iscd.com), וללמוד על מגוון פעילות הספורט השיקומי המוצעות אצלנו. 

בואו להתרגש איתנו ב"רכיבת החימום" אשר תוזנק ב- 7/9/12. נשמח לראותכם ואת חבריכם רוכבים עימנו. 
מהרו להרשם. מס' המקומות מוגבל!
הגר סנדלר, 052-3666198, [email protected]
תמי הדס, 054-9464929, [email protected]

פירוט המסלולים

מסלול ארוך, "רכיבת חימום" 7/9/2012 (מצ"ב מפה):
יציאה מהגן הלאומי בית גוברין (מחניית "המערות הצידוניות"), צפונה על כביש 38 לצומת גבעת ישעיהו, צפונה על כביש 38 לצומת האלה, מזרחה על כביש 375 לצומת עדולם, כביש 375 לצומת עציונה, צומת עם כביש 3855, צפונה על כביש 3855 עד מחסיה, מערבה על כביש 3855  דרך "שדרות יגאל-אלון" בבית שמש עד צומת עם כביש 38, דרומה על כביש 38 עד צומת עזקה, דרומה על כביש 38 עד צומת גבעת ישעיהו, מערבה על כביש 353 דרך עגור, לוזית ובית ניר, דרומה על כביש ללא מספר ("ציר הגנבים") חזרה לגן הלאומי בית גוברין (חניית "המערות הצידוניות").
סה"כ: כ-60 ק"מ.
שעת התכנסות: 06:30
שעת זינוק: 07:00
שעת סיום משוערת: 10:30



מסלול קצר, "רכיבת חימום" 7/9/2012 (מצ"ב מפה):
יציאה מהגן הלאומי בית גוברין (מחניית "המערות הצידוניות"), צפונה על כביש 38 לצומת גבעת ישעיהו, מערבה על כביש 353 דרך עגור, לוזית ובית ניר, דרומה על כביש ללא מספר ("ציר הגנבים") חזרה לגן הלאומי בית גוברין (חניית "המערות הצידוניות"). 
סה"כ: כ-30 ק"מ.
שעת התכנסות: 07:00
שעת זינוק: 07:30

שעת סיום משוערת: 10:30
יתכנו שינויים במסלולי הרכיבה, בהתאם לאישורי המשטרה, צה"ל וכוחות הביטחון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג