ריצה במדבר באור ירח מלא

בשבוע שעבר ביליתי יום שלם ברכיבה באזור סדום, סוגרת את הפרטים האחרונים של המסלול על שביל הריצה במדבר לקראת מרוץ הלילה הקרב ובא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשבוע שעבר ביליתי יום שלם ברכיבה באזור סדום, סוגרת את הפרטים האחרונים של המסלול על שביל הריצה במדבר לקראת מרוץ הלילה הקרב ובא

מאת:קרן גולדבלנט


כמו בשנה שעברה, הזינוק השנה יתקיים בערב שישי לאור הירח, עם שתי קטגוריות מרחקים של 15 ק"מ ו30 ק"מ.

מסלול ה- 15 ק"מ לוקח את הרצים מנקודת הזינוק,
אשר נמצאת באזור שפך זוהר, במעלה נחל סדום כמעט עד הסוף למעלה. שם הרצים יגיעו לנקודת הסיבוב ויחלו את ירידתם במורד הקניון ובחזרה לשפך זוהר. עם ההגעה לשפך הרצים ימשיכו במסלול בכיוון מעגלי עם כיוון השעון בו יצטרפו ויסיימו יחד עם רצי מקצה ה- 30 ק"מ.


מתכננת את המסלול


רצי ה- 30 ק"מ רצים למעלה נחל סדום לרוחב מישור עמיעז ולחניון הלילה שם יחכו מים, ג'לים ומשקאות איזוטונים. משם תהיה ירידה אל נחל פרצים והמשך ריצה כל הדרך מטה עד הפניה למקורות. כאן הם לוקחים שביל צדדי לכיוון מזרחה אל עליה תלולה אך קצרה שתוביל ליציאה מקניון וחזרה אל מישור עמיעז. ריצה של 2 ק"מ תיקח אותם חזרה אל הכניסה העליונה של נחל פרצים, חזרה למטה אל הנחל אל החלק התחתון של שפך זוהר ובהמשך לפגישה עם רצי ה- 15 ק"מ ועד הסיום. ההזנקה של מקצה ה- 30 יחל ב19:00.

אנחנו רצים בשמורה בלילה ולכן אנחנו חייבים להישמע להוראות הפקחים של האזור. בראש ובראשונה אסור לנו ללכת לכל מקום שנרצה ושנית אסור לנו להקים בשום מקום, מלבד חניון הלילה, אזור האכלה. מסיבה זו לא יהיה איזור האכלה ב- 15 ק"מ. כל זה עדין עולה בקנה אחד עם פילוסופית הריצה העצמאית שלנו בשטח ולא תהיה שום בעיה אם הרצים יסחבו את המים והג'לים של מקצה זה עם עצמם.

שלא כמו בשנים שעברו, פרסמנו את המסלול ואתם תוכלו להוריד את המקצה הרלוונטי למפות או GPS. המסלולים יסומנו במקלות תאורה (סטיקלייטים) בשעות הלילה ובנוסף סדרנים יועמדו לאורך המסלול.


זינוק בשנת 2010


המרוץ הוא חלק מפסטיבל החוגג את הפוטנציאל הרחב של האזור היפיפה סביב סדום. באזור יוקמו מקומות לקמפינג ואטרקציות אחרות. בלילה יהיו מופעים,מדורה ודוכני מזון. ביום למחרת יצא מרוץ האופניים המפורסם לזוגות של Veolia, במקביל יצא מרוץ אופניים לילדים עד גיל 10 . עוד יוקמו דוכנים שימכרו מגוון ציוד ספורט ולא נשכח כמובן את מגוון האטרקציות הטבעיות שיש לסביבה להציע.

זו הזדמנות מעולה להביא את המשפחה ולערב אותם בעיסוק הספורטיבי והתחביב שלך. זו יציאה נחמדה לסוף השבוע לכולם ואנו מתעקשים שתנצלו את ההזדמנות המופלאה הזו לרוץ באחד מהמקומות הנמוכים בעולם דרך נוף שבלילה ככל הנראה יגרום לכם להחסיר פעימה.


הרשמה ל – Veolia Desert Challenge RUN – כאן

פרטים מלאים תוכלו למצוא ב – desertchallenge

כתבה נוספת על מרוץ האולטרה פרו ספורט –
רצים בעקבות הפלמ"ח


קרן גולדבלט

קרן גולדבלט


מנהלת PRO SPORT, אם לארבעה, גילתה את עולם הריצה בגיל 40. במהלך השנים האחרונות התחרתה במספר מרתונים, תחרויות ריצה, טריאתלונים ומרוצי אופניים .



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג