ריו 2016 || קריטריונים פחות קשים לאתלטים הישראלים

ההתאחדות הבינלאומית לאתלטיקה קלה החליטה על קריטריון אחד בניגוד לשניים בעבר, מה שיקל על הישראלים בדרך לחלום. סנפורד רק צריך לרוץ סביב שיאו האישי, איימרו עלמיה, גירמה אמרה ומוגס טסמה יצטרכו לשפר מעט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד 2014
דונלד סנפורד 2014

התאחדות האתלטיקה קלה הבינלאומית (IAAF) פרסמה את הקריטריונים להשתתפות במשחקים האולימפיים ריו 2016 והחדשות הטובות הן שקריטריונים A ו-B אוחדו, כך שלמעשה לאתלטים יהיה פחות קשה להבטיח את השתתפותם במשחקים.

דונלד סנפורד 2014

רק שישמור על הרמה שלו והוא בריו. דונלד סנפורד | צילום: ניר עמוס

זה אומר שיש לאתלטיקה הישראלית סיכוי לשלוח מספר רצים למשחקים בריו. למשל, כדי להבטיח את מקומו בריו דונלד סנפורד יצטרך לקבוע השנה 45.40 שניות, כשףשיאו הישראלי מהיר יותר (45:27). בריצת ה-10,000 מטר, איימרו עלמיה יצטרך להתמודד מול קריטריון של 28:00 דקות, כששיאו הישראלי הוא 28:09 דקות כך שזה בהחלט נראה אפשרי עבורו וגם עבור חברו לאימונים גירמה אמרה. בריצת המרתון, מוגס טסמה לא הצליח לקבוע השבוע את הקריטריון לאליפות העולם בבייג'ינג (2:18 שעות) אבל זה גם יהיה הקריטריון לריו ויהיו לו עוד כמה הזדמנויות לעשות את זה. נועם נאמן, שמחזיק בשיא אישי של 8:38 דקות בריצת 3,000 מכשולים, יצטרך לשפר את שיאו ב-10 שניות כדי להגיע לריו.

גם כמה אתלטי שדה נמצאים בתמונה כמו למשל הקופצת לגובה מעין פורמן שתצטרך לשפר את שיאה בשני סנטימטרים ל-1.94 מ', שזהו השיא הישראלי של דניאל פרנקל, שאולי גם היא תנסה לשחזר אותו ולהגיע לברזיל אחרי הפציעה שלה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג