ריאן לוכטה הושעה ל-14 חודשים בגלל שימוש אסור באינפוזיה

השחיין האמריקאי ממשיך להסתבך והפעם בגלל תמונה שפרסם בעצמו באינסטגרם. יחמיץ את העונה נוכחית וגם את אליפות העולם הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ריאן לוכטה הוא ללא ספק אחד השחיינים המוכשרים בהיסטוריה של השחייה האמריקאית, אבל גם אחד השנויים במחלוקת. היום (שני) פורסם בארצות הברית שלוכטה מושעה ל-14 החודשים הקרובים בגלל שימוש אסור באינפוזיה.

לא מפסיק להסתבך. ריאן לוכטה | צילום: CHAN FAN

לוכטה פרסם בעמוד האינסטגרם הפופולארי שלו תמונה שבה הוא יושב על כורסה ומקבל אינפוזיה לווריד, כחלק מתהליך התאוששות באימונים. התמונה הזאת הסגירה אותו והפכה אותו למואשם בשימוש אסור בתרופות, מה שהופך אותו למעשה לספורטאי שביצע עבירה לפי פקודות השימוש בחומרים אסורים.

מסתבר שלוכטה קיבל את התרופה באישור שהיתה באינפוזיה ברמה גבוהה מהמותר, וחוץ מזה לספורטאים בכלל אסור לקבל תרופות באינפוזיה אלא אם כן זה קורה תוך כדי אשפוז בבית חולים. לוכטה פרסם את התמונה בסוף חודש מאי, והיום הודיעו ברשות האמריקאית למניעת סמים בספורט שהוא מושעה ל-14 חודשים מיום פרסום התמונה. המשמעות היא שלוכטה לא יוכל להתחרות בעונה הנוכחית, וגם לא בעונה הבאה שבמרכזה אליפות העולם 2019.

זו לא הפעם הראשונה שבה לוכטה מושעה מפעילות. אחרי המשחקים האולימפיים ב-2016 בריו, הוא הושעה ל-10 חודשים בגלל תקרית ונדליסטית בה היה מעורב עם חבריו בעיר הברזילאית כשהם היו שיכורים לאחר שסיימו את חלקם במשחקים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • SAV הגיב:

    שחיין ענק , אבל ממש לא העיפרון הכי חד בקלמר
    גם לא הסנפיר הכי ארוך , וגם לא המשקפת הכי שקופה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג