רותם ישי וענבר רונן מנצחי ערד 2008

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:איגוד האופניים




התחרות הבינלאומית השנייה בסדרת גביע המדינה לאופני הרים הסתיימה עם ניצחון ראשון של רותם ישי על אותו מסלול, וכך השלים שלישית ניצחונות רצופים בגביע. במקצה נשים, ענבר רונן סיימה ראשונה ופיצתה את עצמה מהתקלה הטכנית בשנה שעברה שגרמה לה להפסיק את המרוץ לפני קו הסיום







ערד 2008 – מסלול חדש ומאתגר

תחרות מרתקת במזג אויר נפלא חיכתה למתחרי תחרות ההרים הבינלאומית "ערד" 2008. המסלול שנבנה מחדש כלל חלק גדול של סינגלים זורמים וסיפק למתחרים אתגרים חדשים. הרוח החזקה שפקדה את התחרות דרשה מאמץ מיוחד מהרוכבים. בסיום התחרות ניצח רותם ישי בהפרש גדול בזמן של 2:17:42 לפני עודד דנון 2:24:25 והשלים טריפל בינלאומי כאשר הוא מנצח בכל שלושת המרוצים הבינלאומיים שהתקיימו, ומסמן לעצמו ניצחון ראשון במסלול בערד. במקצה נשים ענבר רונן מנצחת בפעם השנייה ברציפות אחרי הופעה מצוינת.

"זהו ניצחון ראשון שלי בערד במסלול שאינו בנוי עבורי, ללא עליות ואני שמח שניצחתי בו. אני נמצא בכושר מצוין בזכות אימונים מסודרים עם המאמן שלי, אופיר גלאון ובתמיכת המועדון שלי (ספיידר) ורשת סלאלום. מעתה אני ממוקד במטרה שלי, שהיא אליפות אירופה והעולם בקיץ באיטליה", אומר רותם בסיום המרוץ.






רותם ישי חוגג את ניצחונו בערד 2008

התחרות "רוכבים ערד ע"ש איתמר איליה" מתקיימת מזה 8 שנים במרחבי מדבר יהודה. בשנת 2007 הוחלט בעיריית ערד לשדרג את התחרות ולראשונה היא אירחה תחרות UCI בינלאומית באופני הרים. השנה, 2008, התקיימה התחרות במתכונת שונה וגדולה יותר מהתחרויות שהתקיימו בעיר עד כה. כחלק מסבב ה –ISRAEL CUP, סבב תחרויות בין לאומי שיתקיים במהלך חודש מרץ במשך שלושה שבועות בשלושה אתרים שונים ברחבי הארץ – במשגב, בערד ובמעלות. התחרות בערד היא מהגדולות והחשובות בענף אופני ההרים השנה. בסבב השתתפו רוכבים מכל הקטגוריות ובפרט רוכבי עילית מהארץ ומהעולם, ביניהם טובי הרוכבים בישראל כמו ענבר רונן, שלומי חיימי ועוד רבים וטובים.

כלקח מהתחרויות בשנים הקודמות הוחלט לשפץ ולשפר את המסלול, להאריך אותו ולהוסיף בו במספר סינגלים חדשים. הסינגלים הקיימים שופצו ותוקנו ונבנו 4 סינגלים חדשים יפיפיים באורך של כ – 2 ק"מ. המסלול החדש הוא באורך 8.9 ק"מ, 70% סינגלים 'מה שאומר' יותר זרימה ואיזון משנים קודמות.

לפני תחילת התחרות ביקרו במסלול שלושה רוכבי עלית, ענבר רונן אלופת ישראל באופני הרים בשלוש השנים האחרונות, גל צחור המאמן האגדי של קבוצת CCC והרוכבת (והדוקטור) עידית שוב. להערכתו של גל, רוכב עילית ירכב את המסלול בזמן של כ – 19 עד 21 דקות. ענבר רונן, שבשנה שעברה לא סיימה את התחרות בשל תקלה טכנית, נהנתה מאוד מהמסלול ומרגישה שהשנה הוא יותר כיפי, מאוזן ומאתגר.






ענבר רונן מנצחת בערד בפעם השנייה ברציפות

סרטון וידאו על הביקור של גל וענבר במסלול התחרות


הכתבה באדיבות איגוד האופניים

לתוצאות התחרות לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג