רון חולדאי: "היה יותר טבעי אם מרתון ת"א יתקיים בשבת"

כך התנסח הבוקר במסיבת העיתונאים לקראת המרתון ראש עיריית ת"א רון חולדאי; הוסיף כי הוא מחפש פתרון להניע את תושבי העיר לצאת ולעודד את הרצים והרצות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת מרתון סמסונג תל אביב שיתקיים ביום שישי 24 בפברואר, כינס הבוקר (ראשון) ראש העירייה רון חולדאי מסיבת עיתונאים על מנת להשיק את האירוע הספורטיבי הגדול בעיר. באירוע המרתון יתקיימו עוד חמישה מסלולים בנוסף למרתון המלא ובהם חצי מרתון, מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים למרחק של 420 מטר ו-1 ק"מ לצד מקצה חדש לילדים בעלי צרכים ייחודיים. עוד נאמר כי תקציב המרתון כולו הוא 15 מיליון שקל והחלק של העירייה בו הוא מיליון וחצי. לטובת הרצים הבכירים יוקצה פרס של 40 אלף דולר למי שיירד מ-2:08 שע', שיא המסלול עומד כיום על הקנייתי 2:10:28 שע' אותו קבע לפני שנתיים וויליאם ייגן קיפרונו.

סמסונג העולמית משקיעה בספורט ובריאות. רון חולדאי וקריין קו מנכ"ל סמסונג ישראל | צילומים: ארן הרשלג

"לא מצאנו את הפורמט להצלחה להוציא את התושבים לעודד"

חולדאי סיפר שב-1934 הוזנק המרתון הראשון בתל אביב על ידי ראש העיר דאז מאיר דיזנגוף מבניין העירייה הישן ברחוב ביאליק: "אז השתתפו בו רק שמונה רצים והיום יש לנו הרבה יותר". לשאלת שוונג, מדוע לדעתו התושבים בעיר אדישים ואינם לוקחים חלק בעידוד של הרצים והרצות ברחבי העיר, ענה חולדאי כי שגם העירייה והמארגנים רוצים שיהיה הרבה יותר קהל ברחובות ואם יש למישהו בקהל רעיון כיצד לעשות זאת, אז הם יהיו מוכנים לנסות אותו. "בחו"ל מתקיים המרתון ביום ראשון שהוא יום ללא עבודה, אצלנו בימי שישי יש עדיין אנשים שעובדים ולכן כנראה זה לא מסתדר, אבל אנחנו מעוניינים שכל העיר תצא החוצה ועדיין לא מצאנו את הפורמט להצלחה", ציין חולדאי. אלון סולר, מחזיק תיק הספורט במועצת העיר הוסיף כי הקהל לא אדיש לדעתו, אך ההזנקה המוקדמת כנראה פוגעת ולכן כנראה אין מספיק מעודדים ברחובות, "השנה ישתתפו 13 בתי ספר שיעודדו ויהיו בחוץ וכל שנה אנחנו רואים יותר ויותר קהל".

"השנה ישתתפו 13 בתי ספר שיעודדו"

כאשר נשאל חולדאי לגבי "חוק השבת" שמקודם על ידי שר הפנים ועלול לפגוע בפתיחת עסקים בשבת, אמר חולדאי כי, "היה יותר טבעי אם מרתון ת"א יתקיים בשבת, אבל אני לא חושב שאני צריך לקדם את זה ולהיכנס על המלחמה השבת בנושא".

חולדאי מציג את חולצת המרתון

אנה ליפניק-לוי, מנהלת השיווק התאגידי בסמסונג ישראל, שנותנים את החסות העיקרית למרתון ציינה בדבריה כי חברת סמסונג העולמית משקיעה בספורט ובריאות ורואה בכך חשיבות רבה ו-2 מיליון שקל ייתרמו לעמותות במיזם החברתי והאינטראקטיבי של סמסונג "רצים, משחקים, תורמים". "כבכל שנה נקיים את מערך איסוף הבגדים  ונתרום אותם בשם הרצים כתרומה לקהילה. בנוסף, השקנו השנה בפעם הראשונה זירת משחק ייחודית שבו המשתתפים אוספים במשחק וירטואלי מטבעות ואנו בסמסונג נהפוך אותו לכסף אמיתי ונתרום אותו".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אברהם הגיב:

    יותר טיבעי אם מר חולדאי יפנה את מקומו לראוי יותר לראשות העיר ולא יזלזל בציבור הנושא בנטל בעירו וכן במדינה , מה הזילזול והזילות ביום השבת ולהעביר את האירוע ליום שבת ?

    1. רץ, אבל לא בשבת... הגיב:

      אכן כן. התושבים הדתיים של העיר שמשלמים ארנונה ככל תושב אחר לא זכאים לדעתו של חולדה-אי למרתון ביום שהוא לא שבת. אחר כך הוא מתפלא למה לא יוצאים לעודד. בושה לעיר העברית הראשונה שזהו ראש העיר שלה, שלא מכבד את ערכי העם שבזכותו אנו חיים פה. בתקווה שבמרתון הבא הוא כבר לא ישב על כסא ראש העיר…

  • בני הגיב:

    איזה אדיוט!

    1. בני הגיב:

      וברצינות. פליטת הפה הזו מראה בדיוק את מי חולדאי סופר ואת מי לא. מבחינתו האדם המסורתי שומר השבת לא נכלל בפרופיל של מדינת תל אביב הקטנה והמגניבה שלו וחבל.
      דרך אגב, אנשי שוונג היקרים, מתי שומרי שבת יוכלו לעשות איש ברזל בארץ הקודש ולא יצטרכו לסוע לחו"ל בשביל זה (בינתיים הסיכוי היחיד של המסורתיים הוא להחזיר את דן אלתרמן בתשובה, כל השאר הגיעו כבר אחרי כניסת השבת)? דאגתם לשלשה משלוש הדתות, אבל הזנחתם את השלשה מאותה חברה. עניי עירך קודמים. גם זה חבל.

  • האזרח הרותח הגיב:

    נמאס כבר שחולדאי סוגר בימי שישי את העיר תל אביב, העיר הסתומה מלוכלכת,מתפוררת והרוסה.גם כך העיר היום היא גהינום ללא מרתונים הזויים.

  • אבי הגיב:

    בטח שבחול זה בימי ראשון.
    שם אין כפייה דתית, ויש תחבורה ציבורית שמאפשרת להגיע למרוץ.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג