רון דרמון מנצח את הטריפל בלהבים

שלושה שבועות בלבד לפני אליפות ישראל בטריאתלון באילת, וזמן אחרון בהחלט לחמם מנועים לקראת התחרות המרכזית של השנה. רון דרמון מנצח בכל שלושת המקצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שלושה שבועות בלבד לפני אליפות ישראל בטריאתלון באילת, וזמן אחרון
בהחלט לחמם מנועים לקראת התחרות המרכזית של השנה. רון דרמון מנצח בכל שלושת
המקצים

מאת:ניר רייכמן


בישוב הקהילתי בצפון הנגב, להבים, הסתיימה בשבת תחרות הטריפל טריאתלון בפעם ה- 12. התחרות, שהיא חלק בלתי נפרד מנוף הטריאתלון הישראלי, ולאחר שכבר שנים, רבים מתושביו לוקחים חלק מכובד הן באירגון, שיפוט, והן בהשתתפות פעילה בתחרויות השונות. מי שמגיע ללהבים יודע שהוא מגיע למשהו שונה, תחרות מאורגנת להפליא, אירוח מפנק ותחרות דינמית וייחודית.



התחרות בלהבים / צילום ועריכה: ניר רייכמן


התחרות מחולקת ל-3 מקצי מיני טריאתלון, כאשר בכל מקצה מתחילים המשתתפים בענף אחר מבין השלושה וממשיכים על פי הסדר בטריאתלון.
מקצה 1 – ריצה, שחייה, אופניים.
מקצה 2 – אופניים, ריצה, שחייה.
מקצה 3 – שחייה, אופניים, ריצה.

זו גם תחרות הבית של רון דרמון, מי שרק לפני שבועות בודדים סיים במקום החמישי בעולם. רון שנמצא בשלבי הכנה אחרונים לקראת אליפות ישראל לבוגרים בפעם הראשונה, ניצח בכל 3 המקצים וסיים במקום הראשון, "זה היה קרב מאוד צמוד. הייתי חייב לעצור למתוח את הרגליים מרוב שזה היה קשה. באילת המטרה שלי זה לצבור נסיון, ולעשות חיים קשים לבוגרים," אמר דרמון בסיום. שני סיים אביעד כהן, חבר קבוצתו של רון בטריאתלון להבים ושלישי סיים אסף פריד מאס"א רופין.

בנערות סיימה ראשונה גל לוי ואחריה בהתאמה יובל גומא ואביטל גז, פודיום שכולו נתון למועדון אס"א רופין.
הראשונה, גל לוי, הרשימה ביכולתה כשהצליחה לנצח במקצה הראשון את גילי רייכמן, שהשתתפה במקצה הנוער כחלק מההכנה לאילת. גילי שהשתתפה מחוץ לתחרות קבעה את הזמן הטוב בין הנשים. בבוגרים ניצח שוקי סרויה שנמצא בכושר מצויין בפער בולט מיתר המשתתפים וכך עשתה גם ליטל ברנשטיין במקצה המקביל לנשים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג