רון דרמון מאושפז בעקבות תאונה עם רוכב אופניים חשמליים

הטריאתלט האולימפי החל את הבוקר באימון שגרתי בפארק, אבל שום דבר לא הכין אותו לתאונה עם אופניים חשמליים שיגרמו לו לשבר באף ולשתי שיניים שבורות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רון דרמון הטריאתלט האולימפי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים של ריו, נפצע לפני מספר שעות כאשר רוכב אופניים חשמליים פגע בו בזמן אימון בגני יהושע. דרמון שהיה באימון קל על המסלול לרוכבי אופניים בלבד בפארק רכב במהירות של כ-25-30 קמ"ש, כאשר נער בן 15 שרכב על אופניים חשמליים פגע בו חזיתית.

"רון היה באימון קל הבוקר בגני יהושע ורוכב בן 15 שהיה על אופניים חשמליים וללא קסדה פגע בו", מספר דורון דרמון אביו של רון, "יש לרון זעזוע מוח והזיכרון של ה-24 שעות האחרונות נעלם לו. לא היו לו דימומים אבל מהעצמה נשברו לו האופניים והקסדה שהיתה לו על הראש גם כן נשברה. הוא לא מפוקס".

שתי שיניים שבורות ואף | צילום: באדיבות רון דרמון

עוד מספר אביו כי רוכב האופניים החשמליים רכב ללא קסדה ובמהירות ומהמפגש בין השניים הוא עף למרחק מה. "הנזק הנראה כרגע לעין הוא שבר באף ושתי שיניים שבורות, בנוסף לשטפי דם, אבל אין פגיעה בגפיים וגם מצבה של הכתף אותה שבר בתחרות בעבר בסדר. יחד עם זאת כרגע הכל נפוח ועם בצקות והרופאים דרשו לעשות בדיקה נוספת בעוד כשבוע על מנת לראות מה המצב לאחר שהנפיחות תרד. חינוך מתחיל מהבית, מכעיס אותי מאוד שרוכבי האופניים החשמליים נמצאים על השבילים הללו, חבל שזה קרה שהמדינה לא מטפלת בכל הדברים הקטנים האלה".

בעמוד הפייסבוק של רון דרמון כתב אביו דורון את הדברים הללו: "אמנם הספורטאי האולימפי גמר רק בשבר של שיניים, חבלות בכתף, אף שבור, זעזוע מוח, ביטול טיסות לתחרויות, אבל הילד חי! הסימפטום של אוזלת יד להתמודד עם דברים לא נוחים – הורים חלקכם שולחים רוצחים לכביש בדמות של רוכביי אופניים חשמליים ללא ניסיון בנהיגה, ללא תיאוריה, ללא אחריות וידיעה למה הם יכולים לגרום, אחרי שהבנו שקודם כל ההורים הם המחנכים הראשיים, אני שואל גם איפה האכיפה של המשטרה, של המדינה – האם זו התרבות? אופניים חשמליים, לצערי מרגיש שזה סימפטום למה שקורה פה. הרבה כעס ואכזבה, אבל כן שמחה ותודה שהוא חי, עד כדי כך!".

באנר ביטוח לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • טוקיו 2020 הגיב:

    החלמה מהירה רון

  • חובב סיבולת ולחוץ בית הגיב:

    אין דין ואין דיין במדינה. אין השקעה באכיפה. יש מגזרים לא יצרניים שעולים כסף ושוטרים מעטים. גם אלו שישנם הם בינוניים מינוס. הורים עסוקים בלשרוד ולכן משחררים את הילדים ונותנים להם מה לעשות.
    עודף דמוקרטיה הוא בעייתי.
    בריאות שלמה

  • ישראל הגיב:

    בסופו של דבר אחריות בלעדית היא אחריות הרוכב עצמו. כמו בכביש קודם תסמוך על עצמך. הרבה רוכבים בראשצ תאט ביזורי סכנה. כנל בסיבוב בצמת אפילו "סתם רכיבה בנאלית" בפארק. האחריות הבלעדית זה אתה.
    כלב רץ חופשי תאט אין מה לעשו. חינוךאחרים יכול להגמר ח"ח במוות.
    מזה שרכב לפחות 10000 קמ בראשצ
    הכי חשוב החלמה מהירה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג