רגע לפני שהשלים 10,000 ק"מ ב-100 ימים, רץ האולטרה התמוטט

בחודש אפריל האחרון, סמיר סין ההודי החל לרוץ 100 קילומטרים מדי יום באזור מומבאי כדי לבחון מהו הגבול של הסבולת האנושית. זה נגמר בתת משקל, חולשה, חבלות אבל גם עם פנטזיה נוספת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתקשורת ההודית התכנון היה לספק היום כותרות פיקנטיות לכל העולם על עוד ספורטאי משוגע. קוראים לו  מרתון מקומי, ובאפריל הוא יצא למסע לא שגרתי בכלל – מסע שבו הוא תכנן לרוץ 100 קילומטרים בכל יום במשך 100 ימים כדי להשלים בסך הכל 10,000 קילומטרים.

מתכוון לצאת לאתגר גדול פי ארבע למרחק 40 אלף ק"מ

ממש לפני חמישה ימים כתבו עליו בתקשורת העולמית וסיפרו שם שהמסע הזה עומד להסתיים תוך חמישה ימים, ושנראה שסין המכונה "רץ האמונה" יצליח באתגר המטורף הזה. וזה לא שהרץ הזה בן ה-44 מקיף את הודו או רץ בין ארצות. הוא בחר לרוץ כמעט בכל יום את אותו המסלול בן 100 הקילומטרים, שעובר בשכונות של בומביי. מדי יום הוא נושא עליו טלפון נייד למקרי חירום ומעט כסף. מדי יום הוא גם מקבל מאנשים מי קוקוס ועוגות אורז שמשמשים כתזונה, ואחרי שהוא משלים 100 קילומטרים הוא חוזר לישון בבית וכך הלאה.

דווקא אחרי פרסום הכתבה הזאת, סין החל לסבול ממחלה שמנעה ממנו לרוץ. הוא נאלץ לוותרעל הריצה באחד הימים וכך נוצר מצב שביום האחרון הוא היה אמור לרוץ 150 קילומטרים. הוירוס במערכת העיכול ממנו הוא סבל מנע ממנו לעשות את זה, ובסופו של דבר סין הצליח לרוץ רק 114 קילומטרים, ונאלץ לפרוש מהאתגר כשנותרו לו 36 קילומטרים להשלים את המשימה. את 100 הימים האלה הוא סיים בתת משקל של 40 קילוגרם בלבד, חולה, חבול לגמרי ברגליים וחלש. זה לא מנע ממנו לספר לכתבים המקומיים שאחרי שינוח ויתאושש, הוא מתכוון לצאת לאתגר גדול פי ארבע – ריצה של 40,000 קילומטרים.

עוד לפני שהתחיל את האתגר שלו סין אמר שהמטרה שלו היא להראות לאנשים מהו הגבול של הסבולת האנושית, ונראה שלפחות במקרה שלו הוא הצליח. מה שיפה בכל הסיפור הזה הוא שלמרות שהוא הגיע ליומו האחרון של האתגר במצב רפואי די קשה, הוא לא מפסיק לחלום ולשאוף, ואולי בעתיד הלא רחוק כבר נשמע על האתגר הבא שלו.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג