קרן גולדבלט: "המטרה שלי היא לסיים"

האולטרה מרתון בלייקלנד אנגליה נחשב לאחד מהקשים בעולם. 120 משתתפים יזנקו מחר (ו’) למרחק ה- 100 מייל (160ק"מ), וביניהם הרצה הישראלית קרן גולדבלט שתהיה בין שבע הנשים היחידות שמשתתפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


האולטרה מרתון בלייקלנד אנגליה נחשב לאחד מהקשים בעולם. 120 משתתפים יזנקו מחר (ו') למרחק ה- 100 מייל (160ק"מ), וביניהם הרצה הישראלית קרן גולדבלט שתהיה בין שבע הנשים היחידות שמשתתפות

מאת:יריב זרביב


7000 מטרים טיפוס מצטבר, מזג אוויר גשום, זינוק בשעת ערב וריצה במשך שני לילות רצופים. זה מה שמצפה לקרן גולדבלט הישראלית באולטרה מרתון לייקלנד באנגליה שייצא מחר (ו') בשעה 17:00 בערב (שעון בריטניה). 120 משתתפים יזנקו לצידה של קרן, שתהיה אחת מתוך שבע נשים שמשתתפות במרוץ הקשה. "25% מהמשתתפים למאה מייל מסיימים בדרך כלל את המרוץ," מספרת קרן לפני העלייה למטוס.

זוהי השנה השלישית שהמרוץ נערך והוא כבר יצר לעצמו שם של מרוץ מאתגר במיוחד. בכדי לתת ביטחון לרצים המארגנים סיפקו 14 תחנות בדיקה עם שתייה ואוכל, ומד אלקטרוני למעקב אחר הרצים.

"הזינוק בשעה חמש בערב, כך שהריצה נערכת במשך שני לילות. ה-cut off time הוא 40 שעות, ויש צורך לנווט את המסלול. כלומר, כל המשתתפים רצים עם מפות וג'י.פי.אס. הגשמים עזים בדרך כלל באזור הזה ובתקופה הזו של השנה. ישנן שלוש נקודות עידוד לאורך הדרך ונקודה אחת שניתן לשים בה תיק עם ציוד החלפה," מספרת קרן.

   

כיצד מתכוננים למרוץ כזה?
"התכוננתי על ידי אימונים של Back to back כאשר ביום שישי ושבת שתי ריצות ארוכות. אחת, בד"כ, למרחק של מרתון והשנייה למרחק של חצי מרתון. סך הכול קילומטראז' שבועי- בין 100 ל-120 קילומטרים. חשוב לזכור כי נקודת ההתחלה שלי הייתה לאחר סיום מרוץ של מאה קילומטרים. כשחיפשתי תכנית אימונים רציתי באמת משהו מינימליסטי ככל האפשר בגלל אילוצים. אנקדוטה נחמדה: כשמצאתי את התכנית הופתעתי מהקלות שלה, עד שכעבור יומיים הבנתי שזה כתוב במיילים ולא בקילומטרים."

מה הדבר שעלול להכשיל אותך או את המשתתפים במרוץ?
"המכשול הגדול ביותר בשבילי זה לאכול ולשתות תוך כדי הריצה. גם כשלא רעבים או צמאים חייבים להכניס משהו לגוף. לכן, זה חשוב מאוד לדעתי."

מדוע דווקא האולטרה של לייקלנד?
"בחרתי באולטרה הזה, האמת, כי המסלול נראה לי יפה וכי רציתי להשתתף במרוץ למרחק של מאה מייל, כשהמטרה שלי היא לסיים."

רוצים לעקוב אחר קרן בזמן המרוץ?



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג