קרוב ל-1,000 משתתפים כבר נרשמו למרתון המדברי

אירוע הריצה המיוחד שמתקיים באילת כבר חמש שנים, יגדל השנה משמעותית וההרשמה כבר בעיצומה; לא פחות מ-70 רצים מ-14 מדינות ירוצו השנה במרתון המדברי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעוד שההרשמה למרתון טבריה עדיין לא נפתחה ולכן גורלו אינו ברור, ההרשמה למרתון המדברי שיתקיים ב-18 בנובמבר באילת בעיצומה. בכנס המרתון המדברי שהתקיים בשבוע שעבר ברמת גן, סיפר יזם המרתון המדברי עופר פדן מחברת "מרתון ישראל" שכבר עכשיו כמות הרצים שנרשמו למרחק המלא (42.2 ק"מ) יותר מהכפילה את עצמה לעומת השנה שעברה עם 303 רצים לעומת 143.

המרתון המדברי 2015

חוויה מיוחדת במינה. המרתון המדברי | צילום: סי מדיה

יחד עם הנרשמים למקצי חצי המרתון, וה-10 ו-5 קילומטרים, נרשמו בינתיים למרתון המדברי 831 משתתפים הזאת היא כמעט פי 3 מכמות המשתתפים בשנה שעברה. עושה רושם שאירוע הריצה המיוחד הזה גדל משנה לשנה, ונציגיו יהיו נוכחים בסוף השבוע הקרוב גם באקספו של מרתון ברלין, שם ינסו "לצוד" משתתפים מחו"ל כבר לחודש נובמבר הקרוב ובעיקר למרתון של 2017.

המרתון המדברי הוא מרוץ שטח שיוצא מהטיילת של מלון הרודס בחוף הצפוני באילת, ומשם מתנתק מהציביליזציה וממשיך לתוך המדבר. המסלול הוא די מאתגר, אבל מיוחד במינו ומושך אליו בעיקר רצים שמחפשים חוויה מסוג אחר לעומת מרוצי הכביש. מפיקי המרתון המדברי יתחילו את החגיגה ביום חמישי ה-17 בנובמבר במתחם אקספו בחוף הצפוני וערב פסטה, וימשיכו אותה גם ביום שאחרי המרתון עם פעילויות של יוגה וריצת שחרור. נכון להיום יגיעו להשתתף במרתון המדברי 70 רצים מ-14 מדינות.

להרשמה למרתון המדברי 2016 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג