קיפצ'וגה מעדיף להתרכז בניצחון בלונדון ולא בשיא העולם

רץ המרתון הטוב בעולם יחזור ללונדון, אבל מעדיף להתמקד ביריביו ולא בקצב. מי שדווקא חושב על שיא הוא קנניסה בקלה, שמבקש גם הוא להשתתף בלונדון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בספטמבר האחרון ניסה אליוד קיפצ'וגה לשבור את שיא העולם הרשמי במרתון, אבל התנאים בברלין לא היו מושלמים הפעם וקיפצ'וגה סיים ב-2:03:32 שע', כשהוא רחוק ב-35 שניות משיאו של דניס קימטו. באפריל 2016 הוא קבע את שיאו האישי הרשמי דווקא במרתון ברלין, אז היה רחוק רק ב-8 שניות מהשיא העולמי וקבע את התוצאה המהירה ביותר על מסלול שהוא לא ברלין.

אליוד קיפצ'וגה

בינתיים הוא לא חושב על שיא. אליוד קיפצ'וגה | צילום: Erik van Leeuwen

"המסלול בלונדון מאתגר"

השנה קיפצ'וגה יחזור למרתון לונדון, אבל אם הציפייה ממנו היא לשבור שם את שיא העולם בגלל אותה תוצאה שקבע שם ב-2016, הקנייתי דווקא הנמיך ציפיות לפני מספר ימים כשאמר: "המסלול בלונדון מאתגר ויהיו בו הרבה רצים מהצמרת העולמית. לכן חשוב להתרכז קודם כל בניצחון, ואז לראות אם אפשר להתקרב גם לשיא על הדרך. להגיע לשם במטרה לנסות ולשבור את השא העולמי זה לא אידאלי".

מי שככל הנראה יתחרה נגד קיפצ'וגה גם בלונדון יהיה קנניסה בקלה, שהוא לעומתו נחוש לשבור את השיא העולמי ואמר שהוא מצפה לקבל הזמנה למרתון לונדון כדי לרוץ לצדם של אליוד קיפצ'וגה וגם מו פראח המקומי. בקלה אמר השבוע: "המטרה שלי היא לשבור את השיא העולמי במרתון לפני שאני פורש. כמובן שזה לא קל, אבל אני מאוד רוצה לעשות את זה וזה יהיה מאוד מיוחד להחזיק בשיא העולם במרתון יחד עם השיאים ב-5,000 ו-10,000 מטר".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג