קידום בטיחות רכיבת אופניים – תקוע

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ד"ר דן דבוסקין



לכבוד מר בן ציון סלמן, מנכ"ל
משרד התחבורה
ירושליים
14/11/02


הנדון: אי הופעת אנשי מע"צ ואנשים אחרים לפגישה בנושא קידום בטיחות רכיבת אופניים ספורטיביות

במשך תקופה ארוכה נעשו נסיונות ע"י ראשי משרד הספורט להסדיר פגישה עם משרד התחבורה לדיון בצעדים להגברת הבטיחות לרוכבי אופניים ספורטיביות בישראל. למרות מאמצים אלו הצליחו אנשי מע"צ וחלק מאנשי משרדך להתחמק מכל פגישה לדיון בנושא כולל אי הופעה לישיבה בכנסת שזומנה ע"י שר הספורט. שמחנו מאד על כן שלקחת על עצמך לזמן פגישה כזאת ולהזמין את כל הנוגעים בדבר.

אולם למרות שהפגישה תוכננה חודשיים מראש הצליחו אנשי מע"צ וגם אנשי התיכנון במשרדכם להתחמק פעם נוספת ולא הופיעו לפגישה שזומנה במשרדכם בת"א ביום 12/11/02. לפיכך מצאנו עצמנו (נציגי האיגודים ומינהל הספורט) יושבים עוד פעם מול אנשי הרשות הלאומית לבטיחות דרכים שעם כל הרצון לעזור הם מודים שהנושאים בהם מדובר אינם בתחום אחריותם.

אי ההופעה הנ"ל של אנשי מע"צ ואנשי התיכנון הוא לדעתנו זלזול חמור בנו ובאנשי מינהל הספורט, חוסר כבוד מינימלי למי שעוסקים בנושא חשוב זה ללא כל תמורה, ודבר שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. לא יתכן שבמשך שנתיים מאז יצא דו"ח ועדת אלוני והיגיע לידיכם לא יאותו אנשי משרדך להיפגש עמנו וכל פעם ימצאו תואנה אחרת להתחמק.


לא רוצים עוד רכיבות זכרון

בחודש ספטמבר עסקנו באירגון הפגנה המונית של רוכבי אופניים נגד חוסר הנכונות של משרד התחבורה להיפגש עמנו. החלטנו לדחות את ההפגנה לאחר שזומנה הישיבה ע"י אנשי לשכתך. האם עלינו לגרום לשיבושי תנועה בירושליים רק כדי שהגורמים המוסמכים במשרד התחבורה יאותו לדבר עמנו? עד מתי ימשך מצב אבסורדי זה? כמה עוד רוכבי אופניים צריכים לההרג כדי שפגישה כזאת תתקיים?

אנו מבקשים ממך לזמן לאלתר פגישה כזאת עם כל הגורמים במשרדך הנוגעים בדבר ובעיקר עם אנשי מע"צ ואנשי התיכנון כדי שנוכל לצאת לדרך וביחד לקדם את נושאי הבטיחות לרוכבי אופניים בכבישים.

בהזדמנות זו ברצוננו להודות למר יצחק אשל שמילא את מקומך ולאנשי הרשות שהגיעו לפגישה.

בברכה ובתודה,
ד"ר דן דבוסקין, יו"ר ועדת הבטיחות איגוד הטריאתלון הישראלי – 053-580-004,
ד"ר יוני ירום, יו"ר איגוד האופניים 054- 252-655

העתקים:
דוד לפלר, מנכ"ל משרד התרבות, מדע וספורט
ד"ר יהושוע דקל, ראש מינהל הספורט



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג