קופלב ייצג את ישראל באולימפיאדת לונדון

אלוף אירופה הטרי, במשחה 50 מטרים גב, הגשים את חלומו ובמשחה הגמר ל-100 מטרים גב, המשחה האולימפי, הוא קבע 54.38 שניות, 2 מאיות השניה מהר יותר מהקריטריון האולימפי המחמיר. בכך יצטרף קופלב לחברו, יעקב טומרקין, אשר קבע, אף הוא, את הקריטריון האולימפי במשחה זה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלוף אירופה הטרי, במשחה 50 מטרים גב, הגשים את חלומו ובמשחה הגמר ל-100 מטרים גב, המשחה האולימפי, הוא קבע 54.38 שניות, 2 מאיות השניה מהר יותר מהקריטריון האולימפי המחמיר. בכך יצטרף קופלב לחברו, יעקב טומרקין, אשר קבע, אף הוא, את הקריטריון האולימפי במשחה זה

מאת:מערכת שוונג


בתחרות שנערכה בסלובניה פתח קופלב (בתמונה משמאל) מהר. את ה-50 המטרים הראשונים. הוא נגע בקיר, בסיבוב, בזמן של 26.31 שניות הקדים ב-17 מאיות השניה את חברו-יריבו לכרטיס האולימפי גיא ברנע. את ה-50 מטרים האחרונים עבר קופלב בזמן 28.07 שניות שהכריעו את ההתמודדות במשחה זה לטובתו. ברנע שנחלש עבר את 50 מטרים הבאים בתוצאה 28.71 שניות, שהספיקו לו למקום השני עם זמן של 55.20 שניות, רחוק מהתוצאה שקבע באליפות אירופה 54.44 שניות, בה היה רחוק רק ב-4 מאיות השניה מהכרטיס האולימפי. איתי צ'מה שהעפיל, אף הוא לגמר משחה זה, סיים רביעי בתוצאה 56.64 שניות.


קופלב ומדליית הזהב כאלוף אירופה ב- 500 מטרים גב


בשיחה, מסלובניה בבוקר לפני התחרות, אמר קופלב: "אנחנו מאמינים כי בערב נעשה זאת כמו גדולים". לאחר שקבע את הקריטריון הוסיף: "אני מאושר שעשיתי זאת. אחרי כל השנה המטורפת הזו הייתי חייב משחה זה. הגשמתי חלום. בשבוע אחד זכיתי במדליית זהב היסטורית באליפות אירופה וכעת אני אתחרה גם באולימפיאדה. אין לי מילים. אחרי ההצלחה המדהימה באליפות אירופה, זה היה הגרנד פינלה של עבודה קשה. עכשיו מתחיל חודש וחצי של עבודה סזיפית לקראת המשחקים האולימפיים. אתכונן חזק ללונדון, ובטוחני כי אצליח גם שם".

בתחרות הנערכת בעיר קראנץ' בסלובניה התחרו שלושת הישראלים בניסיון אחרון לקבוע קריטריון לאולימפיאדת לונדון בקיץ הקרוב.

במשחה המוקדמות, שנערך הבוקר, הצליחה השלישייה להעפיל למשחה הגמר עם תוצאות יפות במיוחד. קופלב סיים ראשון בדירוג הכללי בזמן של 54.60 שניות, 2 עשיריות בלבד מהקריטריון. ברנע סיים שלישי עם 57.89 ואילו צ'מה רביעי עם 57.95.

לשחייה הישראלית יש כעת 8 נציגים שכבר הבטיחו מקומם בלונדון: גל נבו, יעקב טומרקין, עמית עברי, נמרוד שפירא בר-אור,אימרי גניאל, המצטרף הטרי יהונתן קופלב ושתי השחייניות האומנותיות אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה. כעת נותר עוד מקום פתוח למים-הפתוחים.

באיגוד מסרו בתגובה: "אנחנו גאים בעוד הישג נהדר של יהונתן. האמנו בכל הלב שהוא או גיא ברנע יצליחו לקבוע קריטריון ולהצטרף לנציגים האחרים שלנו בלונדון. אין מאושרים מאיתנו על הצלחתו של יהונתן. ימים יפים עוברים על השחייה הישראלית וזה מביא לנו הרבה גאווה".

3.6.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג