קולטון ובש מנצחי טור שביל חומצת החלב

אילן קולטון ניצח בקטע השני בפער שהעניק לו את ראש הדירוג הסופי ופז בש ניצחה גם בקטע השני והשלימה אחיזה איתנה בראש הדירוג המצטבר גם בסיום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אילן קולטון ניצח בקטע השני בפער שהעניק לו את ראש הדירוג הסופי ופז בש ניצחה גם בקטע השני והשלימה אחיזה איתנה בראש הדירוג המצטבר גם בסיום

מאת:גל צחור


הסתיים בפעם הראשונה "טור חומצת חלב" טור שהורכב משני קטעים, קטע ראשון, קריטריום מהיר ועצבני, בלב חדרה עם תמיכת עירייה שאין עוד כדוגמתה בישראל, קטע שני במועצה אזורית מגידו בהקפת יער מנשה, הידוע יותר בכינוי שהגה יובל גולן "הקפת חומצת חלב".

חומצת חלב אינו עוד מסלול, "טור חומצת חלב" אינה עוד תחרות כביש, אלא תחרות לגיבורים וקשוחים בלבד! כל אחד מ 150 הרוכבים שהתחרו היום בקטע השני של "טור חומצת חלב לזכר גל ווזנה" ראוי למחיאות כף מפה ועד ה "סטלביו" שבאיטליה (שבת הבאה בג'ירו).  
היום (יום שבת) לאחר תחרות של מעט מעל שעתיים אילן ה"טומהוק" קולטון שהכתיב קצב מטורף כבר מתחילת המרוץ  קטף את החולצה הצהובה וניצח את הטור. 60 שניות הבונוס שבן איינהורן קיבל בזכות הניצחון בקטע הראשון לא הספיקו לו כדי לשמור על ראש הדירוג. גיא שגיב מקבוצת סיסיסי ניצח בקטגוריית הנוער (וסיים רביעי כללי).

פז בש TACC, הרשימה גם ביום השני לתחרות ברכיבה יציבה, מהירה ובניצחון מוצדק ומשכנע בקטגורית הנשים עילית.

אייטור איזפיאזו מישראל גו פרו ניצח את הקטע במאוץ לקו הסיום מול יריבו מקבוצת רוכבי תל אביב ניצן הנדלר. הנדלר ניצח את המרוץ בחישוב שני הקטעים בקטגוריית המאסטרס פרו.

בנימה אישית, מבלי להמעיט בהישגיהם של הספורטאים הכישרוניים והצעירים שנכונו להם עוד הישגים רבים, רוכבי המאסטרס הם גיבורי היום! הגיבורים שבאו להתחרות ראויים לכבוד ולערכה גדולים, אנו מצדיעים להם ומודים מאד,

בשם צוות סיסיסי האמון על אירגון המרוץ, חלק מהאירועים והתחרויות, אנו מודים על הכבוד, הנועם, החיוך שבה אתם מקבלים את התקלות שעיתים מלוות אירועים מאין אלה. יחד עם זאת הנכם רוכבי אופניים תחרותיים, ספורטאים מא' ועד ת'.

תוצאות הקטע השני וסופיות- כאן
   

19.5.2012


קטע 1 – קריטריום חדרה
יום שישי, 18 במאי 2012

רוכבים רבים התייצבו היום על קו הזינוק של הסטייג' הראשון בטור חומצת חלב לזכר חייל השייטת גל ווזנה. שני מקצים הוזנקו בפער של שעה ורבע לתחרות אגרסיבית מלאה בהתקפות ובניסיונות לבצע מהלכים שיכריעו את המרוץ.

מקצה הספורט הסתיים במאוץ כשבראשו היו שלושה קדטים:
1. איינהורן איתמר (500W)
2. כורם יובל (טים משגב)
3. ים פוליאק (CCC)

רוכבי המאסטרס ספורט רכבו היטב שבראשם בלטו רוכבי NCC ואשכולות.

מקצה העלית כבר נראה הרבה יותר מאיים, מההקפה הראשונה ברור היה שלא כל הזיקוקים נורו בחג העצמאות, המהירות בסיבובים, היציאות מהם, קצב ההקפות והקצף בזוויות פיותיהם של הרוכבים סיפר הכול, עומר זילברשטיין התקיף ממש על ה"צא" של עזרא יחזקאל השופט הראשי, החזיק מקדימה כשבע הקפות, כאשר מאחור דולקים 8 רוכבים, אנטון מיכאלוב TACC, אביב יחזקאל וגיא שגיב מ CCC, שרון חן מעמק האושר, אילן קולטון מIGP , בן איינהורן מW500, בהמשך גישרו לדבוקה הזו אליעד דניאל CCC וניצן הנדלר TACC.

מאחור דבוקונות דבוקונות של רוכבים במאבק בינם לבין חברי דבוקתם ומול הקצב המהיר של ראשוני המקצה.

פז בש שרכבה יוצא דופן יפה החזיקה בדבוקה השנייה על הכביש וניצחה את מקצה העלית נשים. אחריה סיימו במאוץ  עידית שוב ורותם גפינוביץ שרותם מקדימה אותה בשני מטר בסיום.


בן איינהורן חוגג ניצחון בקטע ראשון של טור שביל חומצת החלב


בעלית מאוץ של דבוקת החוד הכריע את המרוץ, בן איינהורן חוצה את הקו ראשון והבטיח את החולצה הצהובה לקטע שייערך מחר. הניצחון מזכה אותו בבונוס זמן של 60 שניות לקראת הקטע השני שיתקיים מחר בפארק הזורע המוכר כשביל חומצת חלב, מסלול אירופאי על הקפה מוצלת שאורכה כ- 8 ק"מ ביער הזורע, בהקפה מאין זו, ששליש ממנה עלייה, 60 שניות אילו יכולות להיות מכריעות לתוצאות והניצחון בטור כולו.

קישור לתוצאות המלאות: כאן

קישור לתמונות "טור חומצת חלב לזכר גל ווזנה" מהיום הראשון – כאן

18.5.2012


גל צחור- מאמן ובעלים של מועדון CCC. אלוף ישראל לשעבר במרוץ אופני כביש ובמרתון אופני שטח.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג