צ פ ו || כך שברה מארי קייטאני את שיא העולם במרתון לנשים

צפו ב-60 שניות האחרונות של המנצחת במרתון לונדון, לאחר שקבעה את שיא העולם במרתון לנשים בלבד בזמן של 2:17:01 שע'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המתינו לעליית הסרטון.

https://www.facebook.com/AtletiDisagiati/videos/1711317452500406/

 

מרתון לונדון התקיים היום (ראשון) והבטיח רבות עוד לפני הזינוק הראשון לאור תנאי מזג האוויר האידיאליים. מארי קייטאני הקנייתית שהיתה הפייבוריטית לניצחון, אמרה עוד בשבוע שעבר שהיא מאמינה שהיא יכולה להתמודד עם שיא העולם של פולה רדקליף שמחזיק מעמד משנת 2003. אז היא אמנם לא שברה את שיא העולם הרשמי, אבל כן את השיא שנקבע במרתון לנשים בלבד אחרי שניצחה בזמן של 2:17:01 שעות. היא גם הפכה לראשונה אחרי פולה רדקליף שמנצחת שלוש פעמים במרתון לונדון.

את חצי המרחק עברה קייטאני בזמן של 1:06:53 שזה חצי המרתון המהיר ביותר אי פעם של רצה במהלך מרתון. בנקודת 30 הקילומטרים היא קבעה שיא עולם במרחק הזה, 1:36:05 שעות. בנקודה הזאת היא היתה לגמרי לבדה והקצב הלך וירד. בשלב מסוים היא כבר הפכה להיות איטית יותר מקצב שיא העולם של רדקליף שהוא 2:15:25 שעות. אבל צריך לזכור שאת אותו שיא קבעה רדקליף ב-2003 בלונדון במרתון מעורב מול רצים גברים. אז קייטאני עברה לתכנית ב' שהיתה לקבוע את שיא העולם במרתון לנשים בלבד ולשפר את התוצאה השנייה בטיבה אי פעם במרתון לנשים, 2:17:18 – תוצאה שאותה קבעה רדקליף ב-2002 בשיקגו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג