כבר 49 שנים שסבתא רינה לא מוותרת על צליחת הכנרת

בגיל 83, רינה שרב תזנק למקצה הארוך של צליחת זוגס בכנרת גם השנה, יחד עם ילדיה ונכדיה. מה גורם לה לעשות את זה כל כך הרבה שנים?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רינה שרב השחיינית המבוגרת בצליחת הכנרת יחד עם בני משפחתה
רינה שרב השחיינית המבוגרת בצליחת הכנרת יחד עם בני משפחתה

להרשמה לחצו כאן

סיפורי ספורט מרגשים לא בהכרח צריכים לערב ספורטאים מקצוענים ותחרויות גדולות. למעשה, בחלק גדול מהם מעורבים אנשים רגילים שפשוט אוהבים ונושמים ספורט. רינה שרב בת ה-83 ממושב אודים שבשרון יודעת לשחות רק בסגנון חזה, אבל זה לא מונע ממנה לצלוח את הכנרת כבר 49 שנים, ולהעביר את המורשת הנפלאה לכל המשפחה.

השחיינית המבוגרת ביותר בצליחת זוגס בכנרת. רינה שרב | צילום: באדיבות המשפחה

עוד כתבות בנושא 
8 סיבות מצוינות להגיע השנה לצליחת זוגס בכנרת
הקליפ של צליחת זוגס בכנרת 2017
איך מתאימים משקפת שחייה?

ביום שבת, כבר ב-6 בבוקר, יתייצבו בזינוק למקצה הארוך בחוף של קיבוץ האון לא פחות מ-20 צאצאיה של רינה שרב, וישחו יחד אתה למרחק של 3.5 קילומטרים. ככה זה כשסבתא רינה הטמיעה בילדיה כבר בגיל צעיר את הרעיון שמי שיודע לשחות צריך להגיע בכל שנה לצליחת הכנרת.

"זה התחיל בגיל ממש צעיר", מספרת בתה הגר: "אני זוכרת שכבר ביום שהצלחתי להשלים בריכה אחת, מיד שאלתי אותה אם אני כבר יכולה להגיע אתה לצליחת הכנרת". הבילוי המופלא הזה לא פסח על אף אחד מצאצאיה של רינה שרב, מה שגרם למשפחה להצטייד השנה בכובעי ים מיוחדים לכבודה של הסבתא השחיינית שהיא המבוגרת ביותר מבין הצולחים של המרחק המלא כבר כמה שנים טובות. כולם יתיצצבו יחד אתה, היא בת 83, ועוד 20 שחיינים מגיל 9 (שני זוגות של תאומים) ועד גיל 56.

חגיגה משפחתית עם רינה שרב במרכז | צילום: באדיבות המשפחה

סבתא רינה מעולם לא התיימרה לשחות מהר, למעשה בכל הצליחות שלה היא שחתה בסגנון חזה בלבד. מה שכן, כפי שמספרות בנותיה, היא תמיד הקפידה לא לגעת ברפסודות, וגם כשבני משפחתה הצעירים יותר ביקשו לעצור לנוח לרגע, היא היתה מקיפה את הרפסודות בשחייה וממשיכה יחד אתם. בסופו של דבר, היא תמיד צברה יותר מרחק מהמרחק הרגיל של הצליחה.

כובע הים של בני משפחתה של רינה שרב בצליחת זוגס בכנרת

כובע הים של בני משפחתה של רינה שרב בצליחת זוגס בכנרת

ביום שבת, בצליחת "זוגס" בכנר, היא תעשה את זה בפעם ה-49. אם תראו משפחה גדולה בכובעים צהובים שוחה יחד, תנו לה את הכבוד שמגיע לה. בסופו של דבר, גם ספורטאים מקצוענים וגם חובבנים לא יוכלו להתווכח עם העובדה שרינה שרב עושה דבר גדול – לא רק בעצם היותה אשה בת 83 שתשחה למרחק של 3.5 קילומטרים, אלא גם בזכות המתנה שהיא העניקה לבנותיה ולנכדיה – האהבה לשחייה ולספורט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג