פז בש סיימה במקום השלישי במקצה הפרו בתחרות בית גוברין

זוהי הפעם הראשונה בשנים האחרונות שרוכבת עולה על הפודיום במקצה הפרו בתחרות כביש בישראל. היא סיימה את המרחק בזמן של 2:37:55 שע', שש שניות בלבד אחרי המנצח גיל קיבץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוכבת נבחרת ישראל לנשים פז בש, סיימה במקום השלישי במקצה ה"פרו" בתחרות בין גוברין שהתקיימה אתמול (שבת). מקצה ה"פרו" הוא הרמה השנייה של המתחרים (גברים) בישראל לאחר מקצה העילית, ומתחרים בו רוכבים בוגרים ומנוסים בגילאי 19-55, בהם מספר אלופי ישראל לשעבר. אתמול התחרו בו 62 רוכבים (בהן 8 רוכבות נבחרת ישראל) למרחק של 98 ק"מ.

73164.1

פז בש (מימין לשמאל) גיל קיבץ, גבי ווליצר | צילום: באדיבות איגוד האופניים

בש סיימה את המרחק בזמן של 2:37:55 שעות, שש שניות בלבד אחרי המנצח גיל קיבץ ושלוש שניות אחרי גבי ווליצר שסיים במקום השני. נוסף על כך, רותם גפינוביץ', עומר שפירא ושני בלוך סיימו במקומות 7, 9 ו-14 בהתאמה. זוהי הפעם הראשונה בשנים האחרונות שרוכבת עולה על הפודיום במקצה הפרו בתחרות כביש בישראל.

לאחר מחנה אימונים בן 4 ימים ברמת הגולן, נבחרת הנשים הגיעה לתחרות כחלק מהכנותיה לתחרויות "אתנה" הבינלאומיות לנשים באופני כביש שיתקיימו בתחילת מרץ באזור ערד וים המלח, אשר יהוו תחרויות קריטריון לאולימפיאדת ריו 2016. הנבחרת עבדה בצורה קבוצתית וטקטית והצליחה להביא את בש לעלייה האחרונה באזור פארק בריטניה בעמדה טובה. שלושה שבועות לפני תחרויות הקריטריון לריו, מאמן הנבחרת אילן אולמן והמנהלים הספורטיביים ניב ליבנר ואורי צור שבעי רצון מכושרן של הרוכבות ומשיתוף הפעולה ביניהן.

תוצאות המנצחים במקצה הפרו בית גוברין 2016

  1. גיל קיבץ, 2:37:49 שע'
  2. גבי ווליצר, 2:37:52 שע'
  3. פז בש, 2:37:55 שע'


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איתיה הגיב:

    איך אפשר להעריך מתחרה שקב' שלמה עובדת למענה לעומת רוכבים ללא עזרת חברים? בעיני, ספורטאי העל הם אלו שמסוגלים לתת קרב אישי. אז יש חוקים , ובעברי קורס שיפוט בתחום . ובכל זאת אני מעריך את מי שלקח את עצמו אל מעבר ליכולת הקבוצה. ניחשת נכון , אינני חובב הספרינטים.

    1. פרטיפופר הגיב:

      רק שהתחרות בבית גוברין זה לא בדיוק ספרינט.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג