פסטיבל האופניים הגדול בארץ יוצא לדרך

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:נמרוד כהן


פסטיבל האופניים הגדול בארץ יוצא לדרך:
VOLVO CHALLENGE MEGIDO 2007

בשבת, ה-31.03.2007, ההפנינג הגדול בארץ לרוכבי אופניים ובני משפחותיהם ייערך זאת השנה הרביעית ברציפות בקיבוץ משמר העמק, מ.א. מגידו

האירוע פתוח לכל הרוכבים והוא יכלול מסלולים מקצועיים (תחרותיים) ואתגריים (לא-תחרותיים) כאחד. גולת הכותרת תהייה מקצה השטח הארוך ביותר בארץ – 81 קילומטרים!

בזמן שזוגות הרוכבים מדוושים במסלולים המדהימים, משפחותיהם מוזמנות ליהנות מהפנינג ענקי הכולל מתקנים מתנפחים, פינות יצירה לילדים, הופעות ראווה ומופעי קפיצות ושליטה של טובי רוכבי האקסטרים בארץ ועוד.

האירוע יתקיים ביום שבת, ה-31 במרץ. הכניסה חופשית!

חברות VOLVO ו"עז-הרים" מביאים אליכם זאת השנה הרביעית ברציפות את פסטיבל האופניים הגדול, העשיר והמהנה ביותר בארץ: ה-VOLVO CHALLENGE . האירוע יתקיים בשבת, ה-31.03.07 , הקהל מוזמן להגיע לפסטיבל החל מ-10:00 בבוקר.

ה-VOLVO CHALLENGE , מרתון זוגות באופני הרים, נחשב לאירוע האופניים הגדול ביותר בישראל, והוא מיועד הן לקהל הרוכבים החובבנים והן לקהל המקצועי, כל אחד על פי יכולתו. השנה, המרתון יכלול שני מקצים אתגריים (מקצים לא תחרותיים, הפתוחים לקהל הרחב) ושלושה מקצים תחרותיים.

ומה מחכה למשפחות הרוכבים?
בזמן שהרוכבים משתתפים בתחרות משפחותיהם מוזמנות ליהנות מהפנינג ענקי הנערך במקום. ההפנינג יכלול מתקנים מתנפחים, פינות יצירה לילדים, מופעי ראווה של קפיצות ושליטה שיבוצעו על ידי טובי רוכבי האקסטרים בארץ, תחרויות היתוליות לקהל, דוכני מזון, שתייה ובירה, הגרלות טיולים לחו"ל על אופניים, דוכני ציוד ואופניים של המותגים המובילים בארץ, מתחם מסאז'ים מפנק, אוהלים ופינות רביצה ועוד ועוד…

הכניסה והשימוש במתקנים – בחינם!!!

ניתן להירשם לאחד משלושה מסלולים (מרחקים):
1. מרתון קצר
זהו המסלול הקצר והפשוט ביותר בוולבו צ'אלנג', והוא עובר ביערות מנשה (זינוק וסיום בקיבוץ משמר העמק). אורכו של המסלול עומד על 19 קילומטרים, במהלכם מטפסים 500 מטרים. ההרשמה כזוג למסלול האתגרי (לא-תחרותי) אינה מחייבת בדיקה רפואית תחת מאמץ או חברות באיגוד האופניים, פשוט נרשמים ויוצאים למסע! זמן הרכיבה הממוצע של מסלול זה נע בין שעה ל-3 שעות, תלוי בקצב.

2. מרתון בינוני
מסלול יפהפה ומאתגר מאוד באורך 54 קילומטרים הכולל טיפוס אנכי (סך כל קטעי הטיפוס במהלך המסלול) של 1,550 מטרים! המרתון הבינוני פתוח לכל רוכב בארץ וגם בו ניתן להירשם למסלול תחרותי או אתגרי (לא-תחרותי). מי שרוצה מדידת זמנים, דירוג והתמודדות על מקום בפודיום המנצחים, יירשם למסלול התחרותי ויידרש להציג בדיקה רפואית תחת מאמץ וביטוח תאונות אישיות לספורט תחרותי (ניתן לרכוש ביטוח חד-יומי בזמן הרישום). זמן הרכיבה הממוצע של מסלול זה נע בין 3 ל-5 שעות, תלוי בקצב הזוג רוכב.

3. מרתון ארוך
מסלול קיצוני ומפרך, המיועד לרוכבים מקצועיים ומיומנים בלבד, באורך 81 קילומטרים. המרתון הארוך פתוח כמסלול תחרותי בלבד. זהו למעשה מרוץ אופני ההרים הארוך ביותר בישראל, והוא כולל טיפוס אנכי של 2,350 מטרים (יותר מהטיפוס מראש הנקרה אל הר החרמון!) זמן הרכיבה של מסלול זה נע בין 4 ל-5 שעות, תלוי בקצב הזוג רוכב.

· נפגשים בשבת 31.3.2007 בקיבוץ משמר העמק.
· ההרשמה דרך אתר "עז הרים" בכתובת www.ezharim.co.il או בטלפון 0523159898



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג