פותחת עונה: "ישראל סייקלינג אקדמי" מסתערת על מרוצים במגמה להתחרות בטור דה פראנס

הקבוצה חשפה את לוח המרוצים לעונה הקרובה ובו מרוצים רבים בניסיון לשפר את סיכוייה במרוץ לאליפות ולהשגת הכרטיס למרוצים הגדולים בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סייקלינג אקדמי תפתח את העונה האתגרית ביותר בתולדותיה עם מספר מרוצים גדול, בניסיון לשפר את סיכוייה להשיג את מטרתה הגדולה העונה: אליפות הדרג השני בעולם וכרטיס כניסה למרוצים הגדולים בעולם ובראשם הטור דה פראנס ב-2020. אקדמי תפתח את העונה כבר בעוד פחות משבועיים בטור הארגנטינאי ״סן חוואן״ , ובמרוצים במאיורקה, הטורים של וואלנסיה בספרד, טור קולומביה, טור בטורקיה והטור ברוואנדה שבאפריקה, בנוסף למירוצים בבלגיה, צרפת ואיטליה. כל זה במהלך חמשת השבועות הראשונים של העונה בלבד: במהלך 34 ימים היא תתחרה ברחבי העולם ב 45 מירוצים ותשלח במקביל 3 וארבעה הרכבים שונים.

מאמינים במה שהקבוצה הזו מסוגלת להשיג | צילום: באדיבות סייקלינג אקדמי

יכולים להגשים חלומות

״אנחנו רוצים להתחיל את העונה הכי חזק שאפשר ולצבור מקסימום נקודות״, הצהיר המנהל המקצועי הפיני של הקבוצה צ׳ל קרלסטרום בקבלת פנים שנערכה לקבוצה הערב בתל אביב עם נחיתתה בארץ למסע רכיבה אינטנסיבי מהנגב עד ירושלים שיחל היום (שני) ויימשך עד יום שבת. ״יהיו אנשים שיאמרו שאנחנו 'אנדרדוגס' ואולי זה נכון, אבל אנחנו מאמינים במה שהקבוצה הזו מסוגלת להשיג״.

בקבלת הפנים שנערכה לרוכבים הבין-לאומיים החדשים של אקדמי שגויסו כדי לחזק את הקבוצה בביתו של בעלי הקבוצה, הציב אדמס ושותפו רוני בר-און את ציפיותיהם הגבוהות לעשות עוד עונה היסטורית לאחר 2018 שבה השתתפה בהצלחה בג׳ירו ד'איטליה שנפתח בירושלים: ״אף אחד לא האמין שנגיע לג׳ירו, אבל אקדמי והישראלים שלה כבר הוכיחו שהם יכולים להגשים חלומות שנראים בלתי אפשריים אמר רון בר-און״.

סילבן אדאמס הבהיר ואמר כי המטרה היא להתמודד על האליפות ולהגיע לטור דה פראנס בעונה שאחריה בדלת הקדמית. "המטרה השנייה שלנו היא שאנחנו רוצים לראות רוכב ישראלי עולה על פודיום במרוץ בעונה הבאה. זה אתגר גדול וקבוצות עם תקציבים גדולים מאיתנו אבל אני מאמין שאנחנו יכולים שנעמוד בו״.

"אני מאמין בפרויקט הזה"

״אני לא חושש מלחץ״, אמר דוד צ׳ימולאי האיטלקי, אחד מבכירי הרוכבים שהצטרפו השנה לאקדמי. ״הגעתי לכאן מאחת הקבוצות הגדולות בעולם, כי אני מאמין בפרויקט הזה וראיתי איך הוא מתפתח משנה לשנה. מרגש אותי לנסות להגשים את המטרה ולא פחות מזה להמשיך ולהוביל את השינוי שהקבוצה הזאת עושה בהחדרת ספורט האופניים בישראל וטיפוח דור רוכבים חדש".

30 רוכבי הקבוצה – 5 ישראלים

אלוף ישראל רועי גולדשטיין הביע בטחון שהקבוצה ובמיוחד הישראלים שלה יעמדו באתגר: ״אני בכושר מצוין. מאמין שאני אהיה הישראלי הראשון שיעשה זאת אבל כל החברים שלי חושבים ככה". עם הקבוצה שהגיע לישראל נמנה גם הרוכב האריתראי-שוודי שלה אווט גברמדין. הרוכב בן ה-26 מחזיק סיפור חיים מופלא ומרגש: אחד הכישרונות הגדולים שגדלו באריתריאה כילד עני, נמלט מהמדינה בזמן המלחמה, חי בחרפת רעב באירופה עד שקיבל מעמד חוקי בשוודיה והצליח לאסוף פרוטה לפרוטה לקנות אופניים. הוא התקבל לשורות "ישראל סייקלינג אקדמי" והגיע לראשונה ארצה לאחר שהתחתן באתיופיה עם ארוסתו אותה לא ראה 5 שנים. ״יש לי הרבה חברים ואוהדים כאן״, אמר, ״אני מודה וגאה שקיבלתי את ההזדמנות הזו מאקדמי״.

אקדמי תצא הבוקר לנגב ומשם תפתח את מסע הרכיבה שלה באימונים ברחבי הנגב, לאורך הגבול עם מצרים ובהמשך – ברכיבה לירושלים לבקר ביד ושם ולכבד את זכרו של האלוף האיטלקי וחסיד אומות עולם ג׳ינו ברטלי. בהמשך תרכב בהרי ירושלים ותיפגש עם אוהדי הקבוצה בבר-בהר, אולי צומת הדרכים הפופולרית ביותר בקרב קהיליית הרוכבים בישראל – על פסגת עליית נס הרים.

״מטרת המחנה בישראל היא ראשית להציג את רוכבי סייקלינג אקדמי החדשים בפתיחת העונה לציבור הישראלי שתמך בקבוצה במהלך העונה ובפרט במהלך הג'ירו ד'איטליה", ציין רון בר און, "שנית, לחבר את הרוכבים הבין לאומיים שלנו עם ישראל ועם חזונו של הפרויקט כדי שיוכלו לייצג את הקבוצה ואת ישראל היפה, הבטוחה והנפלאה לרכיבת אופניים לאוהדים ורוכבים ברחבי העולם״.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג