עשרת דיברות לטריאתלון אילת

 טריאתלון אילת המתקיים בסוף השבוע הקרוב, יביא עימו ספורטאים מכול רחבי הארץ. המאמנת והטריאתלטית חלי רוזנשטיין, קיבצה עבורכם עשרת דברות שחלקם קלילים וחלקם חשובים לטריאתלט הצעיר והוותיק לפני הקפיצה למים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


 טריאתלון אילת המתקיים בסוף השבוע הקרוב, יביא עימו ספורטאים מכול רחבי הארץ. המאמנת והטריאתלטית חלי רוזנשטיין, קיבצה עבורכם עשרת דברות שחלקם קלילים וחלקם חשובים לטריאתלט הצעיר והוותיק לפני הקפיצה למים

מאת:חלי רוזנשטיין

אירוע השנה של עולם הטריאתלון הישראלי יתקיים בסוף השבוע הקרוב. ספורטאים מקצוענים מהארץ ומחו"ל, חובבים בקבוצות הגיל, וילדים יצבאו ויצבעו את העיר אילת. בסוף שבוע זה תהיה הזדמנות להגיע סוף סוף לתחרות יום קודם כדי ללמוד היטב את המסלול, להכיר יותר מקרוב את המתחרים-חברים וגם להתפנק קצת אחרי עונה ארוכה.
 
טריאתלון אילת הוא אירוע שכדאי להגיע אליו גם אם התאמנתם על פי תוכנית מסודרת לאורך כל העונה, וגם אם לא, לטובת החוויה והמוטיבציה להמשך, רק שימו לב שאתם בוחרים במקצה הספרינט/שלשה במידה ואתם לא מאומנים היטב. אז לצד הרצינות והמקצועיות יש מקום גם לקלילות והירגעות, והדיברות שלפניכם משלבות בין השניים:

  1. "אני טריאתלט/ית". נהגו ע"פ כללי התחרות והוראות השופטים, וכיבוד המתחרים. מי שאינו נוהג כך אינו ראוי לשאת בתואר.
  2. למדו את מסלול התחרות לפרטיו: על גבי המפות ובשטח יום קודם. עברו על הכניסות והיציאות בים ובתחנת ההחלפה (ניתן גם תוך כדי אימונים קצרים). שליטה במסלול תעניק לכם ביטחון ותאפשר לכם "לזרום" בתחרות.
  3. לא תסתובבו שעות על הרגליים בין המלונות ובקניון, ביום שקודם לתחרות. תזכורת: אתם צריכים את הרגליים לעליה ולריצה. הקניון פתוח גם בשישי-שבת.
  4. אספו את שקית המשתתף והכינו את כל הציוד הנדרש לכם לתחרות יום קודם, מומלץ ע"פ רשימת ציוד. חובת בדיקת תקינות האופניים לאחר הנסיעה/טיסה. לא להתעצל! ולצאת לסיבוב.
  5. לא תעמיסו מנת פסטה כפולה בארוחת הפסטה וגם לא רטבים כבדים שאינכם מורגלים בהם. שתו כמות נוזלים מספקת במשך כל "היום שלפני".
  6. לכו לישון בשעה הקבועה לפני תחרות. בטרם תירדמו, עצמו עיניים וחשבו מחשבות חיוביות לגבי הביצועים שלכם מחר. רק חיוביות!
  7. אכלו את ארוחת הבוקר שאתם רגילים לה. בלי ניסוי מיץ תפוזים דווקא היום. אל דאגה, בשבת יוגשו פנקייקס וג'חנון כרגיל.
  8. חצו את קו הסיום עם ידיים למעלה וחיוך רחב.
  9. פנקו את עצמכם בפריט או שניים (מינימום) מהאקספו (EXPO).
  10. רקדו במסיבת סוף העונה כאילו אין מחר (אימון)!

————————————————————————————————–
חלי רוזנשטיין – מאמנת טריאתלון מועדון מכבי ת"א



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג