עמית פיין זכה באליפות ישראל בחצי איש ברזל

פיין עשה זאת בפעם השנייה אחרי שניצח גם ב-2012, וזאת במסגרת ההכנות שלו לתחרות צ'לנג' רות ביולי. אירנה מאזין ניצחה בנשים, רון לוינסון ניצח במרחק האולימפי וניר מנחם חזר להתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית פיין לקראת איירונמן
עמית פיין לקראת איירונמן

אליפות ישראל בטריאתלון למרחק חצי איש ברזל התקיימה בסוף השבוע במסגרת טריאתלון חיפה. עמית פיין זכה בפעם השנייה בתחרות הזאת, אחרי שחצה את קו הסיום בזמן של 4:09:40 ש'. הפעם לא היתה לפיין ממש תחרות. ויטלי פרוסט נשף בעורפו בשחייה ובאופניים, אבל בחצי המרתון פיין פתח מבערים ודהר בדרך לניצחון השני שלו בתחרות הזאת, אחרי שעשה זאת בפעם הראשונה ב-2012. פרוסט סיים כאמור שני בזמן של 4:21:34 ש', ואסף פורת סיים במקום השלישי הכללי עם 4:22:03 שעות. אגב, פיין שסיים שני בין הישראלים בישראמן נגב האחרון, התחרות הראשונה שלו למרחק איש ברזל, מתכונן בימים אלה לתחרות השניה שלו, צ'לנג' רות שתתקיים ביולי בגרמניה.

עמית פיין לקראת איירונמן

תואר שני בחיפה. עמית פיין | צילום: צלמי שוונג

גם אירנה מאזין זכתה בפעם השנייה בתחרות הזאת. מאזין שמתכוננת לתחרות מסבב האיירונמן בטקסס חצתה את קו הסיום אחרי 4:37:58 ש'. אנטונינה רזניקוב סיימה שנייה בין הנשים בתוצאה של 4:47:14 ש'. דריה בלובה סיימה במקום השלישי עם 4:56:29 ש'.

רון לוינסון, אחד הטריאתלטים הבכירים בארץ, ניצח במקצה האולימפי בחיפה בזמן של 1:57:59 ש', והקדים ב-18 שניות את איתמר אלסטר. שיר פוקס ניצחה באולימפי לנשים בזמן של 2:43:37 ש'. ניר מנחם, שלא התחרה מאז שייצג את ישראל באליפות העולם באיש ברזל בקונה שבהוואי, התחרה במקצה הספרינט וניצח בזמן של 1:01:14 ש' כשהוא מקדים ב-1:24 דקה את ניר רייכמן.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג