עליית מדרגה בתחרות משגב הבינלאומית

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:שוונג

התחרות הראשונה בסבב גביע המדינה ברכיבת הרים הסתיימה בהצלחה והעלתה במדרגה נוספת את ענף ספורט הרים בישראל. התחרות התקיימה במזג אוויר אביבי שהביא עימו קהל מפרגן ותוצאות מפתיעות.

למעלה ממאה רוכבים הגיעו למועצה האזורית משגב לתחרות הבינלאומית לרכיבה על אופני הרים במסגרת "ליגת נביעות". התחרות הינה חלק מהדרוג הבינלאומי ולשם כך הגיע שופט ספרדי שפיקח על התחרות, והניקוד שנצבר נספר לדרוג הבינלאומי של הרוכבים.



צילום: שי גיטרמן

אלופי ישראל לשנת 2007 באופני הרים חזרו אל המסלול האהוב עליהם בו זכו בשנה שעברה באליפות ולא השאירו סיכוי לרוכבים האחרים. אלוף ישראל רותם ישי (ספיידר) סיים אחרי הופעה נהדרת וניצח (1:55:41) בהפרש ענק את שאר המתחרים. במקום השני סיים אלעד דניאל מקבוצת CCC בזמן של 2:06:38 ובמקום השלישי סיים עידו שפירא מקבוצת CCC בזמן של 2:09:01. במקצה נוער עילית גברים ניצח אמוץ נהורי מקבוצת CCC.

במקצה נשים, סוף, סוף תחרות עם מספר גדול ומשמעותי של רוכבות. ענבר רונן חזרה לסבב התחרויות ונראתה נהדר, היא סיימה ראשונה את המסלול בזמן של 1:51:53 לפני קרן אקשטיין 1:59:42 ועידית שוב 2:03:03. בנערות עילית סיימה ראשונה נגה כורם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג