עונת הטריאתלונים יצאה לדרך, גם העונה של רון דרמון ושחר שגיב

דרמון התחרה לראשונה בטריאתלון מאז ריו 2016 וניצח בראשון לציון. שגיב התחרה בגביע העולם בניו פליימות' שבניו זילנד וסיים תשיעי אחרי שהוביל בשחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פודיום בטריאתלון ליאור ראשון לציון 2017
פודיום בטריאתלון ליאור ראשון לציון 2017

עונת הטריאתלונים בישראל יצאה אתמול (שבת) לדרך עם טריאתלון ליאור בראשון לציון, בו התחרו הבוגרים למרחק ספרינט. זו היתה גם תחרות הטריאתלון הרשמית הראשונה של רון דרמון, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו. כצפוי, דרמון ניצח בספרינט לגברים. הוא יצא מהמים ביחד עם רון לוינסון מנבחר ישראל, כאשר איש הברזל תום מרמרלי יצא דקה אחריהם והתחיל לסגור פערים ברכיבה. בריצה ל-5 קילומטרים דרמון היה חזק והבטיח את ניצחונו בזמן של 1:00:53 שעה. לוינסון סיים שני (1:03:02) ומרמרלי שלישי (1:03:41).

רון דרמון על הפודיום בטריאתלון ליאור ראשון לציון 2017

המנצחים הכלליים על הפודיום. טריאתלון ליאור ראשון לציון

בתחרות לנשים, עדי אריאס שעברה להתחרות בקטגוריית בוגרות היתה הרבה יותר מהירה מהמתחרות שלה בשחייה, וזה מה שהוביל אותה בסופו של דבר לניצחון בספרינט בזמן של 1:11:54 שעה. ליאן ויתקין סיימה במקום השני בדיוק דקה אחרי אריאס, וחגית סינדליס סיימה במקום השלישי הכללי בזמן של 1:20:20 שעה.

שחר שגיב בגביע העולם בניו פליימות'

במקביל, שחר שגיב שמוביל את צמרת הטריאתלטים הישראלים יחד עם רון דרמון, השתתף אתמול בתחרות במסגרת סבב גביע העולם בניו פליימות' שבניו זילנד. גם במקרה הזה זו היתה תחרות למרחק ספרינט, ושגיב הצליח לסיים במקום התשיעי המכובד בזמן של 55:17 דק', 40 שניות אחרי המנצח הדרום אפריקאי ריצ'ארד מארי, שזכה לאחרונה בתחרות הסופרליג.

40 שניות מהמנצח. שחר שגיב בטבלת התוצאות של ניו פליימות'

בסיום קטע השחייה שגיב הוביל את התחרות יחד עם הנרי סקומן הדרום אפריקאי וטרנט ת'ורפ הניו זילנדי. בתחילת הרכיבה הוא היה עם הדבוקה המובילה, אבל לאט לאט מארי צמצם פערים ויחד עם מתחרים נוספים יצר דבוקה של שישה רוכבים. שגיב נותר קצת מאחור, וגם בריצה איבד זמן למתחריו שכמה מהם שייכים לצמרת העולמית. שני אחרי מארי בהפרש של 6 שניות הגיע מתיו מקלרוי האמריקאי ושלישי ריאן סיסונס הניו זילנדי.

שחר שגיב בישראמן גארמין

הופעה מצוינת בניו זילנד. שחר שגיב | צילום: ניר עמוס

בתחרות לנשים, קייטי זאפרס האמריקאית שמרה על התואר זו זכתה בשנה שעברה אחרי שניצחה בזמן של 59:28 שנ' והקדימה בשנייה אחת את ג'ואנה בראון הקנדית כשקלייר מישל הבלגית סיימה שלישית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג