עונת הטריאתלון נפתחה במלולובה- אוסטרליה

למרות הגשמים העזים שגרמו לשיטפונות לפני המרוץ הוא התקיים והיה מרתק. מנצחים מפתיעים והישגים לשני ישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למרות הגשמים העזים שגרמו לשיטפונות לפני המרוץ הוא התקיים והיה מרתק. מנצחים מפתיעים והישגים לשני ישראלים

מאת:הילה מימון


המנצחים הגדולים במולולובה היו לוראן וידאל הצרפתי, שעל אף מספר שנים יציבות בצמרת העולמית טרם זקף לזכותו ניצחון בסבב גביע עולם. ביום ראשון זמן אוסטרליה זה קרה. מונע על הדרך זכיה רביעית ושלישית ברציפות מבראד קאלפלדט האוסטרלי, הניצחון היה על חודה של שניה וראוי לחגיגה. את דוכן המנצחים סגר צרפתי נוסף, דיויד האוס.


לוראן וידאל חוגג ניצחון במלולובה (צילום: triathlon.org )


דן אלתרמן שהיה חלק מנבחרת של האיגוד העולמי לתחרות, נעדר מרשימת המשתתפים. רון דרמון סיים במקום ה-46, עם ביצוע מרשים של שחייה ורכיבה כשהוא קובע זמנים יותר טובים מאלו של כריס מקורמיק שמצא את עצמו מחוץ לתחרות אחרי מקטע הרכיבה, אבל נשאר על הקווים כדי לעודד.


רון דרמון בתוך הדבוקה (צילום: triathlon.org )

המנצחת הגדולה ביום המחרת הייתה ארין דאנשם האוסטרלית, אחרי מספר שנים מתחת לראדר ההישגים. היא הפתיעה עם הובלה כבר ביציאה מהמים שאותתה על הבאות. אם לא למתחרותיה אז לפחות לדאנשם עצמה, שאף הגניבה חיוך של הפתעה על מעמד ההובלה. בריצה היא לא הותירה סיכוי למזדנבות. ניקולה ספיריג השוויצרית סיימה עם חיוך במקום השני ועם בונוס של מקום מובטח על קו הזינוק האולימפי בלונדון. אנדריאה היואיט עם פרצוף מרוצה פחות פרגנה לעליונותה של דאנשם בריצה והגניבה חצי אמירה על שביעות רצון מהמקום השלישי.


ארין דאנשם חוגגת ניצחון (צילום: triathlon.org )


פאני בייסרון סיימה במקום ה41, עוד תחרות בתהליך הגדילה כטריאתלטית עילית, תהליך שמצריך סבלנות לעליות ומורדות, כמו שמוכיחה רשימת שמות 11 המתחרות אשר לא הצליחו לסיים את מסלול התחרות באותו יום.


25.3.2012

הילה מימוןהילה מימון
סטודנטית לפסיכולוגיה ביולגיה ותזונה מאמנת טריאתלון וטריאתלטית




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג